![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Söker efter någon File Manager för iPhone
Hej!
Söker något program som WinSCP, iExplorer, DiskAid eller iFunBox. Vet ni något program utom något av de jag nämnde? Anledningen till att jag letar efter något annat är att inget av de ovanstående fungerar. De ska vara till Windows. Ha en trevlig helg! Mvh
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Tror inte du ska leta efter något annat program, tror mer du borde leta efter orsaken till att dom inte fungerar
![]() Personligen kör jag med iFunBox som funkar ypperligt! Testa installera afc2add i cydia och reboota din telefon. detta är en fix för folk som inte kommer åt telefonen i t.ex iFunBox. Hoppas det går bra ![]() Mvh
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Ja jag gjorde det. Det var det här "Apple Mobile Device Manager" eller vad det heter som hade lagt av.
Så det var bara att installera om iTunes, så löste sig det så nu fungerar samtliga program. ![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Jailbreakme Kraschar/ Funkar ej, File received was invalid | Kallewho | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2010-08-16 21:00 |
| restore file 4.0.1 ? | Forvirrad | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2010-08-16 08:29 |
| Seg iPhone efter ca 1 dag | Great | Allt om iPhone | 6 | 2010-03-17 00:22 |
| ProSwitcher - ny task manager | Freebo | Allt om iPhone | 18 | 2009-12-28 01:41 |
| Enkel Guide för GBA (no computer needed) BIOS file | jolinjom | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2008-12-01 16:09 |