![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
jailbreak???
Har jalibrekat min iphone 4s har 5.0.0 version. det står en varning vid inställningarna en röd etta att jag ska uppdatera till version 5.0.1. men jag vill undvika det pga väntar att upplåsnigsprogrammet ska komma. kan man ta bort det enkelt utan att uppdatera
) |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Om vi säger såhär, så tror jag inte någon upplåsning lär dyka upp för 5.0 med basebandet (vilket är det som spelar roll vid upplåsning) som följer med, så tror inte du missar något.
Alternativt att 5.0.1 inte ens uppdaterar basebandet. iOS versionen är inte samma sak som basebandet, så du har det klart för dig Kan även passa på att säga att om du väntar tills 5.1 släpps av apple så kan du inte längre installera 5.0.1 då den inte signar den versionen och då kan du inte heller jailbreaka, så antingen chansar du på 5.0 eller så kör du på 5.0.1 som hela dev-team rekomenderar att man bör köra, kommer det upplåsning så är det antagligen med det basebandet sedan!
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|