![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Från hemskärmen så drar du åt höger istället för åt andra hållet för att gå till de andra hemskärmarna så får du upp sökfunktion som söker igenom hela telefonen på vad du än skriver in där, skriv in cydia där och se om den dyker upp.
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
| The Following User Says Thank You to Miche For This Useful Post: | peve (2012-01-27) |
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Det var den konstigaste buggen någonsin i så fall, då får du nog återställa och jailbreaka igen för att lösa det, finns den inte i spotlight så finns den inte kvar på telefonen
![]()
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
| The Following User Says Thank You to Miche For This Useful Post: | peve (2012-01-27) |
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Lite rädd för att återställa.
Om jag uppfattar rätt så ansluterman till iTunes. Gör en säkerhetskopiering Återställer iPhonen (jag har inte iTunes framför mig) Laddar eventuellt tillbaka säkerhetskopian. Allt från Jailbreak borde nu vara borta men resten är kvar. Sen kan jag jailbreaka på nytt. Hör av er om jag är ute och cyklar. Jag väntar några timmar innan jag försöker
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Härligt att det gick bra!
Synd att jag inte var inne på forumet när du postade tidigare inlägg så kunde du löst det lite tidigare, men nu har du väl lärt dig hur det går till Det enda man bör vara orolig för när man gör en återställning om man haft iOS5 sen innan med iCloud är bara att musik och videos är något man får lägga över manuellt igen från datorn, resten kommer tillbaka automatiskt via icloud, kan ta lite tid att ladda ner men de dyker upp mer och mer av det som sparats från molnet om man nu inte sparat allt via itunes! ![]()
|
|
|
| The Following User Says Thank You to Miche For This Useful Post: | peve (2012-01-29) |
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Jag är lite gammaldags så jag kör mot iTunes även om iCloud är involverat.
Kör alltså uppdateringar via iTunes medan iCloud klarar Outlook sync mellan 2 st Windowskärror, iPad och iPhone. Sannolikt (?) fungerade det eftersom jag sparade i iTunes.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hjälp! Safari borta. | yshk | Apps | 1 | 2011-03-04 12:18 |
| Kontakter borta | SleepingBear | Allt om iPhone | 1 | 2010-12-03 23:52 |
| Koden borta!!! | 3.1.2 | Allt om iPhone | 1 | 2010-03-01 13:37 |
| Omg min adressbok är borta | Thewiruz | Allt om iPhone | 2 | 2009-10-07 16:19 |
| All musik är borta | Rasmuzz | Allt om iPhone | 1 | 2008-07-02 10:45 |