![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Iphone fast ?!
Hej, sökte faktiskt runt på forumet men hittar inget direkt svar för detta.
Jag testade o uppdatera min Iphone4 men gick ej, hade jailbrak innan o allt. Så skulle testa med custom ipws men de funkade inte heller, så skulle återställa både me itunes och custom ipws, verkade ej funka, nått händer under testandet. För min iphone går ej att starta, när ja sätter igång den så fastnar den bara i Apple Logan, Så någon som vet vad ja har gjort för fel ? eller vad ja behöver göra för att åtgärda felet ? Och - hur ja ska fixa uppdateringen ? Mvh |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Iphone 4 4.3.3 Fast i dfu mode? | Hassanhiso | Allt om iPhone | 0 | 2011-09-13 18:58 |
| Kört fast i jailbreak av 4.0.2 iphone 3gs | synthpopper | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2011-03-23 09:30 |
| Iphone 3gs, Fast i USB sladd bild :S | KIZHEN | Allt om iPhone | 0 | 2010-12-06 20:48 |
| Hjälp! iPhone fast i återställningsläge! | Navid | Allt om iPhone | 18 | 2010-10-25 00:45 |
| Som Freecall fast till iPhone? | utalker | Allt om iPhone | 0 | 2010-02-09 17:06 |