![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
ang ominstallation ios 5.0.1
hej!
jag har en iphone 4 med 5.0.1 som är jailbreakad. jag skulle helst vilja ominstallera 5.0.1 men det dyker bara upp fel i itunes 1600 2000 och runt dom talen.jag har ändrat i hosts filen,men det hjälper inte,det går ej att installera 5.1 heller varken direkt i telefonen eller i itunes... mina shsh är körda i tinyumbrella (behöver det vara igång när man återställer) har sökt här på forumet men ej hittat något bra svar...ominstallationen vill jag pga att den tappar både mobil och wifi signal..hoppas på bra svar från ER:-) |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Beror ju på om du sparat SHSH-filerna lokalt eller hos Cydia's servrar för SHSH.
Har du sparat dina SHSH-filer lokalt, så måste du använda dig av TinyUmbrella samtidigt. Se även till att gs.apple.com pekar mot localhost ( 127.0.0.1 ) i din hosts-fil. Om de är sparade hos Cydia's servrar, se till att gs.apple.com pekar mot cydias SHSH-servrar med deras ipadress i din hosts-fil. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Appar försvan efter ominstallation av XP | Myzogin | Allt om iPhone | 1 | 2010-03-15 08:34 |
| Problem med ominstallation av Itunes | Eric99 | Allt om iPhone | 6 | 2010-01-19 17:07 |
| iTunes 8.2.1.6 och allt borta efter ominstallation | TwiZteD | Allt om iPhone | 4 | 2009-08-29 18:15 |
| Ominstallation av datorn | swegooner | Allt om iPhone | 3 | 2008-09-01 19:33 |