![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Restore av Applikationer efter Jailbrake
Undrar om någon har ett smart sätt att restora applikationer från tidigare AppStore som finns i Backup/Sync i itunes efter man Jailbreakat telefonen. Firmware 2.0.2
Har inte testat om man kopplar på Jailbreak/telefonen i iTunes och bara synkar och kan få sina gammla köpta applicationer tillbaks i Jailbrake versionen ? Någon som har feedback om detta eller ett annat smart sätt att göra det på istället för att ladda ner alla program från början Har lite trassel just nu med min Vista där av kan jag inte testa ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Testa att gå in i recoverymode(dra ut iPhonen, stäng av iPhone, håll in homeknappen medans du pluggar i iPhonen igen) och återställ telefonen. Efter återställningen, drar du ur den och sätter i den igen. Istället för att välja "ny iPhone" väljer du restore från backup. Om det inte är det du har problem med vet jag inte.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
Fungerar inte det för dig? |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Appar försvan efter ominstallation av XP | Myzogin | Allt om iPhone | 1 | 2010-03-15 08:34 |
| Restore av backup gjord på firmware 3.0 | Ronge | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-11-21 15:07 |
| Hjälp! Applikationer öppnas och stängs direkt efter? | mor1s | Allt om iPhone | 1 | 2009-08-24 17:36 |
| inga av mina program funkar efter syncning | yihang | Allt om iPhone | 3 | 2009-08-12 09:28 |
| Problem efter jailbreak av 2.1 ??? | Ponyboy | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2008-09-24 09:05 |