![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#3 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
*flyttar tråden till jailbreak-delen*
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Härligt ska testas Direkt
![]() (jag har hålt ett öga på den sidan hela dagen ^^ - och då jag slutar gå in där så kommer självklart uppdateringen )
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Är det någon som vet vilken firmware det ska vara?
Jag har plockat ner 1,2_2.1_5F136_Restore.ipsw men den godkäner inte den utan väljer min gamla 1,2_2.0.2_5C1_Restore.ipsw Är det någon som vet vad som felas?? |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: May 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Alltså kmr allt man har på sin jailbreakade 2.0.2 finnas kvar? För man måste väl uppdatera till 2.1 FW först i itunes och då försvinner väl allt?
|
|
|
#16 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Jailbreaken funkade jo verkligen hur smidigt som helst. Dom här killarna gör det verkligen enkelt och snyggt.
![]() Nu har man jo till och med lagt in grafik på Iphonen under jailbreak processen... Nice! Se bifogade bilder från min Iphone. Har hållit på och pillat några timmar efter jailbreaken nu, installerat ett tiotal apps via Cydia etc... Inget krångel alls. Utom att det kändes som om att de först 2-3 omstarterna tog väldigt lång tid... Men nu är även det lika snabbt som vanligt. Någon som vet om det är så (och varför), eller om det bara var jag som var okoncentrerat? ![]()
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Herre GUD grabbar - hur svårt kan det vara!
här kommer en snabb guide hur ni gör! 1: Ladda ner det Nya QuickPWN för 2.1 - med förutsättningar att nu har 2.1 i er Iphone. 2: Starta programet, följ de Få instruktioner som finns och behövs. 3: Bang - ni är klara Inget ska avinstalleras - är bara tuta å köra. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
jag gjorde inte det. allt funkar som det ska. itunes 8 cydia o installer
|
|
|
|
#20 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Menar du att det finns en firmware mellan
iPhone1,2_2.0.2_5C1_Restore.ipsw och iPhone1,2_2.1_5F136_Restore.ipsw. som jag missat var får jag tag på den i så fall? För jag har nämligen den förstnämda nu och skall uppdatera till den sista men quickpwn envisas med att välja den första och när jag istället väljer alternativ 2 så godkänner den inte den. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kan inte jailbreaka med quickpwn, windows | Kungen | Allt om iPhone | 3 | 2009-01-05 23:21 |
| QuickPWN 2.2 är ute! | Mr EmCom | Allt om iPhone | 25 | 2008-12-13 18:30 |
| Ny Pwntool Och Quickpwn Ute!!!!!!!! 11/23 | andrezii | Operatörer & abonnemang | 2 | 2008-11-23 11:01 |
| QuickPWN 2.1 är ute. | MrCabelguy | Allt om iPhone | 29 | 2008-11-22 23:56 |
| QuickPwn - Nytt Windows jailbreakverktyg | storpack | Upplåsning och jailbreak | 27 | 2008-08-26 20:01 |