![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#23 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Citat:
![]() Men antar att du menar ett RebelSIM, det är Lindhardsen och inte elgreco som säljer detta kortet här ![]()
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
|
#26 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
Hoppas inte att det är täckningen eller något annat som är problemet ![]()
|
|
|
|
#27 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Jag har också köpt av mobil-x som inte fungerade. Jag köpte ett nytt av mrgizmo som fungerar klockrent. Mitt tips är att du köper av mrgizmo eller elgreco, de verkar seriösa och deras kort fungerar.
|
|
|
|
|
|
#28 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Citat:
Kan säga att I smartsim har fungerat klockrent i 3-4 veckor nu. Köpte från tradera där säljaren garanterar upplåsning samt att det är dom nyaste korten han säljer. Säljer dom för mellan 190-220kr också vilket är bästa priset i Sverige för dom nyaste korten. Kan länka er till sidan: Sökresultat från Olaya - Tradera.com Jag och flera av mina polare är hur nöjda som helst. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Så här får ni igång internet med Tele2 | skivan | Operatörer & abonnemang | 3 | 2010-01-22 13:56 |
| Får varken igång internet eller MMS med Telenor. | Istvan | Allt om iPhone | 2 | 2009-08-26 00:15 |
| Får inte igång internet med turbo 3g (Telenor)? | Jeppe | Allt om iPhone | 7 | 2009-05-17 22:22 |
| Får ej kontakt med Internet efter senaste iTunesuppdateringen ? ? ? | Cobra Style | Allt om iPhone | 2 | 2009-04-28 00:12 |
| Får inte igång SIM-kortet? | LuDii | Upplåsning och jailbreak | 10 | 2008-10-16 18:24 |