![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2162 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
vill HELST undvika att uppdatera till 3.1.3 |
|
|
|
|
|
|
#2164 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
saken är den att exakt samma sak hände i fredags. så efter några försök så lyckades jag komma in i den. men jag har försökt hela natten och hela dagen idag med att fixa det utan att lyckas..
|
|
|
|
|
|
#2170 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2010
![]() |
Hjälp min iphone upptäcks inte i itunes den gjorde det för 3 dagar sen och då läggde jag i låtar och bilder och det var inga problem , men nu upptäcks den inte snälla kan nån hjälpa mig lite. men den upptäcks i datorn
Senast redigerad av VW BORA den 2010-04-05 klockan 18:10. |
|
|
|
|
|
#2171 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
jailbreakad 3gs
fixar jb detta?
-jag vill ha en kalender med "påminnelseljud" i klass med en jumbojet, reglerbart -jag vill kunna sänka ljudet från ipoden, jag använder peltor hörselskydd med blåtand och tycker att ljudet från ipoden är alldeles för högt, på min i min windows mobil,HTC touch hd , kan jag sänka ljudet till en acceptabel nivå. -en väckarklocka som lever rövare lika pkt 1 - ringsignaler lika pkt hoppas verkligen att detta går att lösa annars blir det en fån for sale ![]() Tråd flyttad /Ponyboy Senast redigerad av Ponyboy den 2010-04-06 klockan 18:28. |
|
|
|
|
|
#2172 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Hej Jag har en iphone 3gs med 3.1.2 men om min telefon skulle crsha på något sätt och jag måste åteställa den finns det något sätt att spara sin shsh 3.1.2 och jag kan behålla min gammla bb så jag kan låsa upp den. kan man använda umbrealla och tynss på något sätt och spara så jag kan åtställa till det jag redan har. Jag skrebv ungäfär ett lika dant inälgg fast kortare i ett annat ämmne men tycket det passade bättre här.
|
|
|
#2173 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#2174 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
ok jag fick iden på engelsk sida jag är rätt dålig å¨engelska så jag förstod inte riktigt vad han menade därför fick jag lite hopp om att någon hade kommit på ett sätt att spara sin shsh fil på 3.1.2 så jag frågade här för att vara säker. Men kan du nämna några riska fyllda program som kan få iphonen att crasha, jag vet att winteboard är en av dom men et har jag installerat, och det går klock ren finns det några nadra program??
|
|
|
#2175 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
- Påminnelseljud är inget problem, du kan modifiera ljudet till vad du vill och även skruva upp gain/volymen på ljudfilen
- Ljudet kan du ju sänka via iPoden redan idag - väckarklocka som lever rövare. Inga problem... |
|
|
|
|
|
#2180 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Citat:
iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your iPhone 3GS Using PwnageTool [Mac] Förutsatt att du har/har åtkomst till en mac. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Upplåsning, jailbreak och mjukvara | Amedi21 | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-01-24 21:59 |
| Skillnad mellan jailbreak och upplåsning? | cysy55 | Allt om iPhone | 2 | 2009-12-10 05:55 |
| Lite småfrågor ang. Spotify | steffeiphone | Allt om iPhone | 4 | 2009-11-22 15:49 |
| nybörjare, jailbreak och upplåsning | AddeF | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-08-12 11:25 |
| Total genomgång av upplåsning och jailbreak? | phoenix91 | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2009-04-01 14:58 |