![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#221 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
hoppas det med, men tyvärr har det varit så ända sen första iphone 3g:n ;_;
|
|
|
#223 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Ja det är bara att köra på Spelar ingen roll vilket land den är köpt i Jag tror min kommer från usa då jag köpte den av en på tradera helt ny. och inte fick med några kvitton eller så. Men som sagt det är bara att köra på ![]()
|
|
|
|
#224 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: May 2008
![]() |
Jag använde Mekke's custom IPSW-fil för att uppgradera från 2.2.
Innan jag uppgraderade var min lur jailbreakad och nu efter är den också det men installer försvann.. Cydia finns kvar men inte installer. Och jag kan inte köra QuickPwn med Mekke's custom IPSW-fil. Så hur får jag in Installer-appen? =) |
|
|
|
|
|
#225 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Vart kan man hitta Mekkes custom firmware?
Jag har en liten fråga sitter här med min 2.1 telefon och har tänkt updatera, vill hällre köra Yellowsnow än Gevey. Men hur ska jag gå till väga? Hur ska man kunna ladda ner 2.2?
|
|
|
#226 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#229 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
har beställt min Iphone nu wohoo har två frågor här bara, skulle inte förvåna mig om man får en 2.2.1, finns det jailbreak till det med windows ?
vi säger att man skulle få 2.1..kan man då fixa 2.2 genom itunes? |
|
|
|
|
|
#230 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Jupp, besök iClarified där du hittar FW filer till 2.2 och jailbreak till windows
![]()
|
|
|
#234 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
När jag kör jailbreak exe QuickPwn225-2 filen kommer det upp hold home intryckt.
kommer inte ihåg exaxt , men det går iallafall inte installera avslutas pga av att jag inte vet vad jag skall hålla nere under instllatiopnen . någon som vet en utförlig länk hur man gör helst på svenska |
|
|
|
|
|
#235 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
iClarified, gå in på iPhone> jailbreak> How to jailbreak 2.x.x using Windows/ using mac, beroende på vad du använder
tryck sedan på svenska flaggan och den översätts till svenska ![]()
|
|
|
#238 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
snabb fråga.... jag har jailbreakat förrut, men det var ett tag sen... haha.
När man ska hålla in shift och återställa i iTunes, försvinner allt på telefonen då? (iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your 2.x.x 3G iPhone Using QuickPwn (Windows)) |
|
|
|
|
|
#239 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
![]() |
Citat:
![]()
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Upplåsning, jailbreak och mjukvara | Amedi21 | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-01-24 21:59 |
| Skillnad mellan jailbreak och upplåsning? | cysy55 | Allt om iPhone | 2 | 2009-12-10 05:55 |
| Lite småfrågor ang. Spotify | steffeiphone | Allt om iPhone | 4 | 2009-11-22 15:49 |
| nybörjare, jailbreak och upplåsning | AddeF | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-08-12 11:25 |
| Total genomgång av upplåsning och jailbreak? | phoenix91 | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2009-04-01 14:58 |