![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#2561 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#2563 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Okej, så när jag hittar den GM versionen så behöver jag inte köra (Skift-återställ) via itunes?
|
|
|
#2568 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Varför i hel*ete tjatar du då om det finns någon break??
|
|
|
#2570 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Shit asså! Varför ger sig folk in på att jailbreaka när de inte vet vad de håller på med?
Tänkt på att du kanske måste låsa upp den med ultrasn0w? Och snälla fråga in hur man gör. Detta borde du vara bra påläst på, om du ska ge dig in i jailbreak-världen.
|
|
|
#2572 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Som alla andra så har jag väntat och väntat på denna upplåsning.
Jag har en iPhone 3GS 05.12.01 3.1.3. Som jag har förstått det så ska jag kunna låsa upp telefonen, mitt problem är dock att spirit inte reagerar när jag kopplar in min iPhone i datorn. Jag har prövat att byta kompatibiliteten mellan 95, 98 samt XP samt olika USB-uttag. Vet någon hur jag kan gå tillväga? Jag har jailbreakat min iPhone med Spirit för ca 3v sen då det fungerade utmärkt. Kan tillägga att på skärmen så visas USB sladden och iTunesloggan. För dig/er som orkar hjälpa, tack på förhand! |
|
|
|
|
|
#2573 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Citat:
Du har en poäng där men onödig sista kommentar! /Ponyboy Senast redigerad av Ponyboy den 2010-06-22 klockan 22:54. |
|
|
|
|
|
|
#2574 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2010
![]() |
hej allihop har en 3g med uppdateringen 3.1.3 upplåst med ultrasnow 0.93. och jailbreakat med spirit , frågan är kan jag uppdatera till ios 4 sen jailbreaka utan problem, altså helt utan problem ??
|
|
|
|
|
|
#2575 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#2576 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2010
![]() |
hejsan. kan jag alltså jailbreaka med spirit (har inte uppdaterat till 4.0 ännu) så jag kan stänga av och sätta på mobilen utan dator & även låsa upp med ultrasn0w?
![]() kan någon hjälpa mig snälla, vill inte förstöra något.. svara fort snälla, ![]() |
|
|
|
|
|
#2577 (permalink) | |
|
Herren på teppan
Omtalad
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Citat:
om så är fallet så ladda ner du ner programet spirit från Spirit öppnar programet och kopplar in din Iphone och trycker på Jailbrake. När allt är klart och telefonen startas upp ( efter en Reboot) så gå in i cydia och sök efter "Ultrasn0w version 0.93" och installera, när det är klart och du yttligare en gång rebootat telefonen så ska du kunna använda vilket kort du vill. det var så jag gjordei af.
.................................................. ......................... IPhone 4G [16GB] Telia Komplett inkl 10GB surf Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w .................................................. ......................... |
|
|
|
|
|
|
#2578 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2010
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#2579 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
jag får då inte ultrasno0w att funka på en iphone. Den är låst till tre men sätter jag i ett comviq kort efter jag installerat ultrasno0w så slår telen över och visar att jag ska koppla in den till itunes. Där står det att jag ska sätta i ett annat simkort. Att det som sitter i inte stöds mm.
Någon här som vet hur jag ska göra? Har testat med att lägga in 3.1.3 igen. jailbreakat med spirit och kört ultrasno0w igen men det är samma sak igen.
|
|
|
#2580 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Följde din guide.. har samma base. en 3gs Funkade klockrent. Tack
Men frågan infinner sig nu om jag kan sen uppgradera den eller om jag skall låta bli detta. Vad händer med upplåsningen om ja uppgraderar ? Vågade inte ta hem os4 före jailbreake och upplåsning. Tacksam för hjälp.... Citat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Upplåsning, jailbreak och mjukvara | Amedi21 | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-01-24 21:59 |
| Skillnad mellan jailbreak och upplåsning? | cysy55 | Allt om iPhone | 2 | 2009-12-10 05:55 |
| Lite småfrågor ang. Spotify | steffeiphone | Allt om iPhone | 4 | 2009-11-22 15:49 |
| nybörjare, jailbreak och upplåsning | AddeF | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-08-12 11:25 |
| Total genomgång av upplåsning och jailbreak? | phoenix91 | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2009-04-01 14:58 |