![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#561 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2008
![]() |
Jag har inte haft någon vidare koll på de senaste "jailbreaksen" så jag måste fråga:
Jag måste göra en restore på iphonen för jag klanta mig med en app ![]() Är det bara och köra på i itunes och sen jailbreaka igen efter allt är klart eller hur ligger det till? |
|
|
|
|
|
#563 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Jag jailbreakar och låser upp min 3G med redsn0w/ultrasn0w. Telefonen fungerar 100%-igt med Telia och Telenor i ett par tre dagar och helt utan anledning tappar jag all kontakt med nätet och tvingas jailbreaka och låsa upp igen... detta känns inte så binärt som jag hade förväntat mig av en dator... snarare som Ebola...
Är det bara jag som har detta problem? |
|
|
|
|
|
#567 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2009
![]() |
3gs 3.0.1
Hej
Har försökt att jailbreaka min telefon men ej lyckats,fastnar när itunes ej kan verifiera uppdateringen.Har hört att man kan hoppa till del 4 i guiden men ej provat,är det den rätta vägen att gå ? Tacksam för hjälp ![]() |
|
|
|
|
|
#568 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: May 2009
![]() |
Vågar man koppla in sin iPhone 3GS 32gb i iTunes utan att behöva oroa sig för att man fuckar sina original "iBEC and iBSS" filer ?
Eller behöver man extracta dom för att göra sig framtidssäker med JB innan man kopplar in sig på iTunes ? Har inte vågat starta min lur än, vill veta så jag gör allt rätt innan ![]() Sitter med min 16gb 3g så länge, hehe Tacksam för svar // TwiZteD Min tråd här: http://www.iphoneinfo.se/forum/uppla...gb-fragor.html
|
|
|
#569 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
jag undarar om man kan uppdatera till 3.1 utan att uppdatera basebandet?och om det går är de någon som vet nån guide eller nått?(har letat på forumet men inte hittat något om de här,men ber om ursäkt om de finns)
|
|
|
|
|
|
#570 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
Nu har jag hört olika från varenda jävel känns det som.
Jag fick min 3gs med 3.1 och jag fattar att det inte går att låsa upp den till andra nät men från vissa håll hör jag att det ska gå och jailbreaka. sant/falskt? |
|
|
|
|
|
#571 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2009
![]() |
Problem med nätåtkomst.
Tja!
Jag tänkte bara kolla om jag ärr körd för tillfället.. Dum som man va råkade jag uppdatera min jailbreakade 3G i iTunes. till 3.1. Har nedgraderat den till 3.0, men man får fortfarande ingen kontakt med nätet, har förstått att detta beror på att "Basebandet" inte går att nedgrade. Så min fråga är: Är jag körd att kunna använda min iPhone? tacksam för svar |
|
|
|
|
|
#573 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Har läst runder lite ang.att jailbreaka.
Vill bara ha en fråga svarad. Går det alltid dvs. oberoende på hur många gånger det har gått åt h*lvete att omformatera luren till fabriksinställningar och få den clean igen? |
|
|
|
|
|
#575 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Låter bra.
Ända anledningen till att man jailbreakar är att få tillgång till grymma apps.... Någon som kan nämna några övertygande? Finns det något motsvarande skype som går att använda över 3g nätet att ringa med? |
|
|
|
|
|
#576 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Winterboard som sägs göra telen lite segare men vafan... Jag kan slösa några sek av mitt liv på att vänta. Winterboard gör så att du kan fixa nya team till din iPhone, ändra bakgrund och ändra ikoner osv. Eller(?)inte helt hundra på det programmet...
Senast redigerad av H3NR11K den 2009-10-07 klockan 23:42. |
|
|
|
|
|
#577 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Jailbreak gäller garantin ändå?.
Hej!.
Jag får hem min Iphone 3gs 16gb nu på måndan, och jag har kollat lite om Jailbreak, min fråga är om jag jailbreakar telefonen och de skulle va så att den skulle gå sönder, gäller garantin då? |
|
|
|
|
|
#578 (permalink) | |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
Men du kan alltid återställa den innan du lämnar in den.
|
|
|
|
#580 (permalink) | |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
Tror inte jag har hört om någon som strulat till sin iPhone så illa att det inte gick att återställa den. iClarified - iPhone - How to Put an iPhone Into DFU Mode
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Upplåsning, jailbreak och mjukvara | Amedi21 | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-01-24 21:59 |
| Skillnad mellan jailbreak och upplåsning? | cysy55 | Allt om iPhone | 2 | 2009-12-10 05:55 |
| Lite småfrågor ang. Spotify | steffeiphone | Allt om iPhone | 4 | 2009-11-22 15:49 |
| nybörjare, jailbreak och upplåsning | AddeF | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-08-12 11:25 |
| Total genomgång av upplåsning och jailbreak? | phoenix91 | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2009-04-01 14:58 |