![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#762 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Sorry
Men jag hittar faktiskt inget. Men, om jag frågar så här då: Fungerar det om jag kopplar upp mig till wi-fi istället, tar hem cydia, sen bootneuter? (förlåt för att jag bombaderar er med frågor, ska försöka skärpa till mig) |
|
|
|
|
|
#770 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Hej jag är ny här i forumet och har precis beställt en Iphone 3GS
men igår så läste jag någonstans, kommer inte ihåg vart, att de senaste 3GS mobilerna inte går att jailbreaka :/ men nu är jag väldigt osäker på om det stämmer eller inte så jag tänkte jag skulle fråga er?MVH |
|
|
|
|
|
#771 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#773 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Hej
HAr en 3GS 32gb vecka 28. Den var låst till Telia när jag köpte den och jag jailbreaka och låste upp den för några månader sen. Använder nu tele2/comviq Det är ver 3.0.1 och baseband 04.26.08 Skulle vilja uppgradera till 3.1 eller 3.1.2 Hur går jag tillväga? Testade att koppla upp den på itunes men där får jag bara meddelandet "The sim card in this iphone does not appear to be supported, Only compatible sim cards from a supported carrier may be used to activate iphone" När jag låste upp den och jailbreaka den första ggn så tror jag att jag använde blackrain och ultrasnow. Uppdaterade idag ultrasnow till 0,92 om det är till någon hjälp. Nån som har lust att hjälpa mig lite med hur jag får den uppgraderad till 3.1 eller 3.1.2? Mvh Alex |
|
|
|
|
|
#774 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
Utan det blir till 3.1.2 isf, då apple slutat signera 3.1. Har du inte något telia-kort hemma? Om du har ett telia-kort hemma, kör in det i telefonen och uppgradera sedan i iTunes, så slipper du förhoppningsvis felmeddelandet du fick, och kan uppdatera. |
|
|
|
|
|
|
#775 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Hur går jag tillväga sen??? Byter den baseband? Måste man byta eller kan man ha kvar den man har? Mvh Alex |
|
|
|
|
|
|
#776 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
Men vill du ha ditt baseband kvar så får du kika på dev-teams blogg om hur du går tillväga, Dev-Team Blog . Om du gör allt via iTunes originalfiler osv så kommer ditt baseband att uppdateras till 05.11.07 . |
|
|
|
|
|
|
#777 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Glömde fråga, är det bara att skapa en säkerhetskopia på telefonen som innan? Mvh Alex |
|
|
|
|
|
|
#778 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
Japp, bara skapa säkerhetskopia. |
|
|
|
|
|
|
#780 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Jailbreaka
Jag är helt ny i denna IPHONEVÄRLD.. min fråga är:
Jag har köpt en IPHONE låst till TELIA jag kan köpa en refill kort och använda den med TELIA ... men jag skulle vilja använda min COMVIQ och behålla mitt gamla nummer. Hur och var jailbreaka man mobilen? TACK |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Upplåsning, jailbreak och mjukvara | Amedi21 | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-01-24 21:59 |
| Skillnad mellan jailbreak och upplåsning? | cysy55 | Allt om iPhone | 2 | 2009-12-10 05:55 |
| Lite småfrågor ang. Spotify | steffeiphone | Allt om iPhone | 4 | 2009-11-22 15:49 |
| nybörjare, jailbreak och upplåsning | AddeF | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-08-12 11:25 |
| Total genomgång av upplåsning och jailbreak? | phoenix91 | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2009-04-01 14:58 |