![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Tele2 surf & Iphone.
Hej, ja fick datapaket till mitt tele2kort, för att surfa.
Men får de ej att funka ?.. så ringde fråga tele2 om ja hade nått fel ? så fråga dom mig va ja hade för mobil. ja sa fint iphone. Det ända dom sa , Tyvär vi stödjer ej iphone. Darför funkar de ej. ![]() ![]() Någon som vet va ja ska göra för att kunna surfa ? mvh |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Posta inte dubbla topics.
Jag har svarat med lösningen i din andra tråd: http://www.iphoneinfo.se/forum/opera...rf-iphone.html
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
ja gjorde de för ja visste inte vart ja skulle lägga de till att börja me
sen kunde admi ändra eller ta bort en juh .. för vart skulle ja lägga detta hade du tänkt dig ?under operatörer ? eller här ? |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Du har redan skapat en tråd om detta - håll dig till den!
*tråd låst*
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| PwnageTool 3.1 för iPhone 2G & iPhone 3G & iPod touch 1G släppt | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 67 | 2009-09-28 21:21 |
| S: Zagg Invisible Shield till 3G & 3GS & Touch 2G | xtrem | Köp & Sälj | 7 | 2009-09-16 11:52 |
| Får inte igån tele2 surf...? | Voyager | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-04-06 15:58 |
| Tele2 surf & iphone | Syperio | Operatörer & abonnemang | 6 | 2008-10-21 21:46 |
| Telia bingo abonemang, fri surf med telia surf port ? | justin | Allt om iPhone | 4 | 2008-05-16 15:15 |