![]() |
|
|||||||
Köp din iPhone 4 redan idag hos Telia här:
Köp din iPhone 4 hos Telenor
Köp din iPhone 4 hos Tre:
Köp iPhone 4-tillbehör hos iPhonebutiken.se![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#61 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Dec 2008
|
Kan någon lägga upp
Demonoid.com - iPhone 3G 2.2 5G77 Custom Restore ipsw for offical carrier i en mirror? Står att oregistrerade användare inte får ladda ner annat än nya filer, vilket den här inte är, och sedan står att registreringen är stängd om man inte har en invite =/ |
|
|
|
|
|
#64 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2008
|
Hejsan,
Här kommer en icke jailbreakad version för de som vill ha det. Den uppdaterar inte baseband. iPhone 3G Custom Firmware Version 2.2 (5G77) Modem firmware 02.11.07 Not activated Not jailbreaked No custom boot logos 2shared - download iPhone1,2_2.2_5G77_Custom_Restore.ipsw |
|
|
|
|
|
#66 (permalink) | |
|
Supermoderator
Reg.datum: Jul 2008
|
Citat:
Det är ingen fara, bara uppdatera i iTunes och använda sedan Quickpwn för att unlock/aktivera. 2G berörs inte av någon baseband uppdatering ( Fast det spelar inte roll på 3G nu heller). |
|
|
|
|
|
|
#67 (permalink) |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2009
|
Tjena, har en iphone köpt från telia med 2.0.2 uppdatering. Har nyligen köpt ett i-smartphone "strom" kort (låser upp 2.2&2.2.1). Vilken av .ipsw filerna ska jag ladda ner, den för telia (eftersom jag har ett telia kort) eller den som är för icke officiel operatör?
Måste ha en Demonoid invites så jag kan ladda ner filerna så om nån skulle kunna fixa skulle jag vara evigt tacksam! Be nice, my first time on iphoneinfo.se |
|
|
|
|
|
#69 (permalink) |
|
Medlem
|
Du ska inte använda custom firmwares med QuickPwn, du ska använda de i iTunes, sen är det klart
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Uppdatera er 3GS till 3.1.2 utan att förlora unlock. SE HÄR! | nimren | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-10-27 14:06 |
| Downgrade baseband för att sedan låsa upp | HJohan | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-06-02 20:33 |
| Problem att uppdatera till 2.2.1 | Snwstrm | Problem och felsökning | 3 | 2009-05-08 14:06 |
| Uppdatera till 2.2.1 utan at&t-kort | filleman | Allt om iPhone | 5 | 2009-03-01 22:45 |
| 2.1 jailbroken - 2.2 jailroken. Hur uppdatera utan problem? | isola | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2009-01-18 14:28 |