![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#201 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
Detta gjorde jag
installerade BOSSPREF testade starta om telefonen genom BOSSPREF men inget specielt hände. sedan stängde jag av * EDGE & 3G startade om hjälpte dock heller inte.... då satt ja igång * EDGE & 3G tryckte på on/off knappen så skärmen blev svart! tog ur simkortet och stoppade in det direkt väntade ett par sek trýckte sedan igång telefonen igen (on/off knappen) vipps funkade det! vet ej om detta hjälper alla andra med det funkade som sakt på min med TRE operatören! hoppas detta kan hjälpa er andra (p.s har EJ pinkod på kortet igång) |
|
|
|
|
|
#202 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() |
Citat:
![]() Testat med Telenor och Tre!
Nya iPhoneinfo är på gång! -Tävlingar -Guider -Nyheter -Snabbare sida Kom gärna med förslag och önskemål =)! Har du sökt och läst de klistrade trådarna innan du skapar din tråd? | Skriv mer beskrivande rubriker | Läs våra regler! Anmäl alla inlägg/trådar som du tycker bryter mot reglerna. Jag svarar inte på supportfrågor via PM! |
|
|
|
|
|
|
#203 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
kul att man behöver sitta i 2 timmar om man råkar starta om telefonen för att få det att fungera. 3G är för mig omöjligt att få igång. Nu får jag inte ens GSM att fungera.. JAG HATAR APPLE!
|
|
|
|
|
|
#205 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Lagt till yellowsn0w sourcen?
yellowsn0w.com
|
|
|
#216 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Bahh.. Har provat alla guider som finns, men ingen verkar fungera!!
Riktigt dumt gjort att blint tro att det skulle fungera felfritt.. Håller här faktiskt med drejjmit, yellowsn0w suger.. ![]()
|
|
|
#217 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2009
![]() |
Citat:
Nån som har nåt tips? |
|
|
|
|
|
|
#218 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
kan inte tänka mig att upplåsningen av iphone 2g funkade på en gång... Eller? ![]()
|
|
|
|
#219 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
Mene, upplåsningen till första generationens iPhone gjordes (görs) ju på ett annat sätt? Jag har för mig att det fungerade riktigt bra ![]()
|
|
|
|
#220 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Oct 2008
![]() |
Citat:
Jag håller också med, riktigt dåligt fungerar inte för mig heller. Jag av installerade yellowsn0w och har gått tillbaka till Rebelsim nu. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| identifiera bootrom för upplåsning/JB | Olliver | Upplåsning och jailbreak | 18 | 2010-06-28 11:05 |
| Snart upplåsning för nya basebandet! | NevamiZ | Upplåsning och jailbreak | 102 | 2009-11-06 00:16 |
| Geohot släpper upplåsning för iPhone med baseband 05.11.07 | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2009-11-01 09:50 |
| Telia erbjuder upplåsning av iPhone för 300:- | r_o_n | Upplåsning och jailbreak | 53 | 2009-04-02 12:14 |
| Vad är det för hastighet på 3G? | Oskarh | Allt om iPhone | 14 | 2008-10-17 13:21 |