![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Nu kan du unlocka iphone 3G utan cidya eller installer direkt genom datorn
[Tutorial] 3G Unlock method that works - Page 4 - Hackint0sh
skall fungera utmarkt, ingen flightmode lr natt, har sj inte testat for att jag vantar pa simkorthallare. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2008
![]() |
Telefonen måste fortfarande vara jailbreakad för att göra detta eller??
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Tror programmet bygger på 0.9.4. Testade alla kombinationer det har och det funkade inte för mig. Så funkar det inte med programet kan det vara en god ide att installera 0.9.5 via Cydia och köra det "as-is". (med 0.9.5 funkar det för mig med 3)
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | ||
|
Medlem
Omtalad
|
Jag tycker faktiskt lite synd om DevTeam.. Jag menar, dem har skrivit mycket tydligt mitt på deras blog att användning av deras metod i ett eget program är mot deras "license agreement", även direkt länkning till deras repos är "förbjuden".
Det är riktigt tråkigt med människor som tar åt sig credit för andras jobb ![]() Citat:
Citat:
iPhone 3G 16GB Vit (FW 3.0, BB 04.26.08) - Tele2/Comviq Kompis + Fri surf Senast redigerad av Simba den 2009-01-03 klockan 18:16. |
||
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Medlem
Mycket känd
|
Jag tror de gillar dev-team. För de säljer ju betydligt mer iPhones nu
![]() Men operatörer som AT&T, eller Telia, gillar nog inte dev-team...
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
|
#11 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
|
Citat:
Eftersom att DevTeams arbete inte bryter mot några lagar (såvitt jag vet) borde inte Apple gnälla. Precis som Mekke sa, de lär ju sälja fler iPhones när de faktiskt går att använda med andra operatörer än de som Apple redan säljer via. Tänk lite innan du postar.
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
:-)
Jag postar vad jag vill.... BEGRIPS ![]() Roligt att läsa era tankar. Apple är säker överlyckliga nu ![]() Är ni så naiva på riktigt eller driver ni med mig?? Missförstå mig inte nu, jag gillar att iPhone hackats och upplåsts. Jag gillar inte Telia´s ocker. Jag tycker att det är bra att andra vidareutvecklar DevTeams mjukvara, det är lätt att bli "hemma blind" och missa små saker. Men ert resonemang håller inte begriper ni väll. LÄS denna artikel och försök förstå vad som menas med den. Iphone hackad | Pryl | Aftonbladet Senast redigerad av Kaptenx.se den 2009-01-04 klockan 06:35. |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Dec 2008
![]() |
Och Aftonbladet har ALLTID rätt? Har de inget mord eller någon politiker som vänstrat så får de ta till hur katastrofalt energislukande din nya platt-TV är. Nu har de inte ens TV-rea längre så då får de ta till att iPhone "hackats" för att sälja sina lösnummer.
Det är inte olagligt att installera Apps som inte modifierar Apples programvara som yellowsn0w gör, men Jailbreak kan vara lite mer tveksamt. Nu åter till ämnet: Att Dev-team släppt yellowsn0w, låt oss fortsätta vara glada! ![]()
|
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Aftonbladet har absolut inte alltid rätt
Ämnet handlar dock INTE om yellowsnow utan om alternativet
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Citat:
![]()
|
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Hittade ursprunget,
hAcx Softwares
|
|
|
#18 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Mar 2008
![]() |
Citat:
Apple hade lika gärna kunnat sälja dem i sin egna butik för att telefonen e fortfarande INTE bättre eller sämre för att man köpt den på Telia, kan bara vara sämre då priset är för högt för en iphone! |
|
|
|
|
|
|
#19 (permalink) | |
|
Medlem
Mycket känd
|
Citat:
![]()
//Mekke iPhone 3G 8GB 3.0 Jailbroken som heter Brynolf Brunstgnägg! ![]() Telia 99 med MobilSurf Alltid och Sms Till Alla Följ mej på Twitter! Visst, reklam är lite elakt, men kolla gärna ändå.. Snälla? |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hej hej alla iphone ägare!! Nu kan du köpa iPhone 3g 16gb som inte är operatörslåst!! | diamondstar | Allt om iPhone | 7 | 2009-03-12 10:50 |
| Om du skulle köpa en Iphone 3g i nu läget? | Iphone? | Köpa iPhone | 5 | 2008-11-09 22:17 |
| Applikationer utan att ansluta till installer eller cydia | pinnen | Allt om iPhone | 3 | 2008-09-28 16:21 |
| Vad krävs för att ladda sin iphone genom datorn? | Seger | Allt om iPhone | 2 | 2008-08-08 09:52 |
| Internet genom datorn | perk | Allt om iPhone | 0 | 2008-07-13 11:52 |