![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2009
![]() |
Hjälp!! fel vid jailbreaking!!
har precis jailbreakat min iphone 3g, och följde "iClarified"s guide hur man jailbreakar...och jag jailbreakade klart iphonen, men efter jag gjort detta så fanns inte mina kontakter kvar, jag har ingen täckning...vad gör jag nu? hur får jag tillbaka mina kontakter? går det använda i-tunes? varför har jag ingen täckning??....är väldigt tacksam för lite hjälp.
//Daniel |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Citat:
Självklart har du ingenting kvar sen innan om du gjort om allt, det står väl i guiden att allt installeras om på nytt? Dina kontakter finns på datorn om du synkat på den förut, så du får tillbaka dom om du syncar tillbaka allt. Se till att göra rätt när du syncar bara. Att du inte får täckning vet jag inte varför, du nämner inget om att telefonen är operatörslåst eller så eller vad du kör med för abbonemang.
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt Senast redigerad av Miche den 2009-04-23 klockan 22:24. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Allmänt känd
Reg.datum: Mar 2009
![]() |
Ok, operatörslåst till telia också antar jag eftersom du inte heller säger något mer än att den är låst?
Det är inte bara telia som säljer operatörslåsta lurar sen ett tag tillbaka ![]() Hur som helst, om du har telia och telefonen är operatörslåst till telia så är det konstigt. Prova göra om jailbrejket i så fall. Kanske du gjort något fel när du jailbrejka.
Har jag varit hjälpsam? Tryck gärna på "thanks" nedanför i så fall! iPhone 4S 32GB (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak iPad 2 16GB WiFi+3G (Svart), fabriksupplåst - iOS5.0.1 - Absinthe JailBreak MacBook 4.1 (Svart) 13" - Windows 7 Enterprise x86 - Penryn C2D 2.4Ghz, 3GB DDR2, Corsair Force3 60GB SSD + 250GB internt |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2009
![]() |
ok....om jag nu ska göra om jailbreaket, när jag går in på itunes så ska jag välja om jag vill återställa den till säkerhetskopian jag gjort innan, eller att ställa in den som ny iphone...vad ska jag välja? jag är helt "lost" för tillfället
![]() |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Supermoderator
Mycket känd
Reg.datum: Jul 2008
![]() |
Återställ från säkerhetskopia så har du dina inställningar och kontakter kvar.
Musik och filmer försvinner tyvärr.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Jailbreaking??? | zigge95 | Upplåsning och jailbreak | 15 | 2010-03-12 22:47 |
| Fel vid start med blackra1n | MrPhill | Allt om iPhone | 9 | 2010-03-10 22:28 |
| Iphone 2G fel, HJÄLP! | Tottetm | Allt om iPhone | 8 | 2010-02-04 00:03 |
| Dags för jailbreaking?! | EmmIphone | Upplåsning och jailbreak | 14 | 2010-01-18 22:47 |
| Fel vid uppdatering, upplåsning ALLT | Hazzelnot | Allt om iPhone | 3 | 2009-05-30 11:51 |