![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
jag har försökt följa antonfjantons guide till att byta sms signal, men det funkar inte! jag kommer så långt att jag kan ändra import till AIFF, lägga till den signal jag vill ha i iTunes, men jag kan inte högerklicka på den och konvertera. finns inte något sånt val nånstans! är jag trög eller fattas det nåt nånstans?? hjälp tack! luren är jailbreakad med 3.0 och jag kör med iTunes 8.0. tacksam för SNABBT svar! adda gärna på msn om ni kan hjälpa mig! jamierachel@live.se
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Hade det inte varit lättare att skriva i den tråden som guiden fanns i ? istället för att starta en ny tråd..
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Skribent
Allmänt känd
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
När du högerklickat ska du trycka på "skapa AIFF version" .. Om du har iTunes 8.2 vilket jag antar att du har då du uppdaterat till 3.0 .
Ledsen om du uppfattade mig som uppkäftig, tycker bara att man kan lugna sig lite innan man fyller forumet med trådar som egentligen inte hade behövts.
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
de e lugnt, ogillar också folk som startar onödiga trådar, men jag har letat som en idiot utan att hitta nån som kan ge mig ett vettigt svar!
hittar inte "skapa AIFF version" heller, tyvärr... help! |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jun 2009
![]() |
Har också haft problem med ringsignaler osv, lyckades byta sms signal via tema men orkade inte med det mer. Men när jag fick läst denna tråden så gick det som smort!
![]()
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Får det inte att funka med UltraSn0w | raven305 | Upplåsning och jailbreak | 29 | 2009-07-21 10:32 |
| sms signal låtar inte | annna | Allt om iPhone | 4 | 2009-07-16 11:56 |
| Får det inte att funka med UltraSn0w | raven305 | Allt om iPhone | 0 | 2009-06-25 12:54 |
| Qwasipad - får det inte att fungera! | ramzz | Allt om iPhone | 2 | 2008-10-31 16:45 |
| sms signal utan att ha fått sms? | ozzon | Allt om iPhone | 11 | 2008-10-07 09:08 |