![]() |
|
|
#1 (permalink) | ||||||||||||
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2009
|
iPhone Begrepp
![]()
![]()
![]()
************************************** är du ny här på forumet? och vill ha hjälp med något eller tips ANVÄND SÖKFUNKTIONEN först. fördelar med det, är att du slipper vänta på svar. din fråga har med största sannolikhet blivit frågad tidigare och svarat på. om du har frågor som handlar om hur man får tillgång till gratis apps (piratkopiering) så kan jag tipsa dig om Google sådant snack ska inte finnas här. Läs Reglerna ************************************** Källa: iFun.se -Min är lite uppdaterad och förenklad. ************************************** iPhone Begrepp Hur du byter SSH-Lösenord
iPhone 3G: 8 GB FW: 3.1.2 (7D11) Baseband: 05.11.07 Förstår du inte ord som firmware eller bootrom? läs här Hur du byter SSH-Lösenord Senast redigerad av pongo den 2010-01-10 klockan 06:10. Anledning: gjorde det lite mer lättläst och mindre grötigt |
||||||||||||
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
|
kanske det kanske, men hoppas på lite längre
iPhone 3G: 8 GB FW: 3.1.2 (7D11) Baseband: 05.11.07 Förstår du inte ord som firmware eller bootrom? läs här Hur du byter SSH-Lösenord Senast redigerad av pongo den 2009-10-29 klockan 03:37. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Medlem
|
kul att en del tycker detta var händigt. bara att se till att folk kollar här också.
nu orkar jag inte redigera detta mer (har lite för mycket tid över)
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|