![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Tja, jag köpte min iPhone 3G av en polare för ca. 3-4 månader sen och jailbreaka den med detsamma. Det har fungerat fint hela tiden men låste sig nu för 3dar sen. Mobilen fungerar utan problem förutom att jag har ingen operatör, alltså kan inte ringa/bli ringd eller skicka/ta imot sms. När jag väljer en operatör inne i "Inställningar" så står det "Begränsat Nätverk" och jag får ingen sänning
. Och när jag väljer "Auto" så söker den bara utan att hitta ngt närverk. Vad f*n har hänt? Jag har återställt den och prövat allt jag och mina vänner kan tänka oss. HJÄLP!!!! |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Ultrasnow va det program som jag jailbreaka med när den låste sig, nu har jag återställt den och testat blackra1n. Ska jag testa ultrasnow igen eller?
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
![]() |
Citat:
Vad har du för firmware på din lur? |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Citat:
Här finns en bättre guide: iClarified - iPhone - Hur du Jailbreakar och låser upp din iPhone 3G, 3GS med BlackSn0w [Windows]
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Jag tackar för guiden, tror inte det funkar men jag lovar att pröva.. tack så mycket, så hoppas vi att det funkar.. kommer tillbaka med resultat!
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Fast i restore mode - ingen guide fungerar | fireas | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2010-03-09 12:16 |
| Som Freecall fast till iPhone? | utalker | Allt om iPhone | 0 | 2010-02-09 18:06 |
| Iphone fast i återhämtningsläge | liljevitt | Allt om iPhone | 6 | 2009-10-03 22:15 |
| Abonnemang och iPhone som alt. till fast bredband | Robert Smith | Operatörer & abonnemang | 28 | 2009-08-06 18:54 |
| simkort sitter fast i iphone 3g. | sunny76 | Allt om iPhone | 3 | 2008-12-02 02:03 |