![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#62 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Jag har försökt att nedgradera min iphone nu eftersom jag var osmart och klantigt att uppdatera den till 3.1.3, Men problemet är att när jag följer instruktionerna på hur jag ska göra så ger den upp det sista när itunes håller på att installera 3.1.2
Jag har ju använt Cydia innan, men jag kan inte komma ihåg om jag har skapat en SHSH fil eller vad det heter. Men jag vet att jag har tatt hem saker därifrån iaf.. Kan det spela någon roll med vilken dator man använder den? för jag drog igång min Iphone på jobbet? |
|
|
|
|
|
#63 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Citat:
Jag har ju använt Cydia innan, men jag kan inte komma ihåg om jag har skapat en SHSH fil eller vad det heter. Men jag vet att jag har tatt hem saker därifrån iaf.. Kan det spela någon roll med vilken dator man använder den? för jag drog igång min Iphone på jobbet? |
|
|
|
|
|
|
#65 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Det den gör är att fixa så att appsen inte dör hela tiden. Det verkar inte vara så mycke mer än det..
|
|
|
#66 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#67 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Sjukt... jag har öppnat filen med "Anteckningar" när jag ska spara den som sparas den ju i .txt format. Har jag gjort ngt fel? :-/
|
|
|
#69 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Du måste öppna Anteckningar som Administratör, annars kan du inte ändra i den. Högerklicka på Anteckningar och välj Öppna Som Administratör. I Arkiv browsa till filen och öppna den.
|
|
|
#70 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Tackar Ponnyboy och Freebo.
Fan vad svårt det ska vara att få iPhone i DFU-läge då :-/ Följer guiden, men lyckas aldrig :-(
|
|
|
#72 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
![]() |
Citat:
Edit: Damn Freebo, går du på steroider. Alltid före! ![]()
|
|
|
|
#74 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Ngn av er måste ju ha ngn aning om hur många sekunder man måste hålla i "Home"-knappen innan man ska släppa? Måste ju vara samma på alla telefoner...
|
|
|
#75 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
BigBoss säger dock så här: Having problems? Try adjusting the 10 seconds to be slightly less like 9 seconds, then 8, then 7. It’s a tricky timing but you will eventually get it. |
|
|
|
|
|
|
#76 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Tycker det är skumt att man skrivit in det där i "hosts"-filen men ändå får upp att den kommunicerar med Apple-server :-/
Så har jag gjort ![]() Får upp följande meddelande när jag försöker återställa... ![]()
|
|
|
#78 (permalink) | |
|
Moderator/Nerd Lord
![]() |
Citat:
Kolla här:
|
|
|
|
#79 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Jag ger upp...
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Uppdateras iPhone fw i iTunes automatiskt? | Andreas717 | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2010-02-18 17:27 |
| Fw 4.0 | P0ffiee | Allt om iPhone | 3 | 2010-02-14 00:48 |
| Varning(?) Uppdatera inte Mobile Substrate till version 0.9.3087-1 | Freebo | Upplåsning och jailbreak | 22 | 2009-11-12 23:42 |
| råkade uppdatera och nu funkar den inte! | saraawikstrom | Allt om iPhone | 13 | 2009-09-20 01:27 |
| Iphone 3G 8 gb FW 2.2 Jailbreak??? | De Rossi | Upplåsning och jailbreak | 10 | 2008-12-21 16:45 |