![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#542 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
hej min mobil fuckade sig helt innan hänger sig och allt till slut fick ja inte igång den mer den var jailbreakad med blackra1n och ända settet att fixa den var att lägga in den nya mjukvaran och jag provade hur många ggr och fixa den med blackra1n och på olika datorer men funkade ej och nu har jag provat nergradera med men inget går va ska jag göra jag har nu bb 05.12.01
hoppas på svar. mvh jimmy |
|
|
|
|
|
#543 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#544 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#545 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Fattar fortfarande inte.. Om du inte har tryckt på make my life easier så sitter du där du sitter.
|
|
|
#546 (permalink) |
|
Banned
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Tjo jag nedgraderade min 3g det funkade utmärkt men det stog error (1015) så jag hållde in home knappen och den knappen där uppe i 15sekunder då gick det
![]() men vad ska jag hämta mer än shsh och shh nu då? |
|
|
|
|
|
#547 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
|
"this device isnt ready/eligble for the requested build"
Citat:
Alla gånger har jag fått samma meddelande, "this device isnt ready/eligble for the requested build"... jag har provat alla 3... fw och alla har gett samma resultat.... kan någon snälla...snälla hjälpa mig med detta problem!? Tackar och bockar för alla svar och hjälpmedel! |
|
|
|
|
|
|
#548 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
efter att ha spenderat ett antal timmar på diverse forum så kanske till och med jag komma med lite tips ![]() Har telefonen varit JBad tidigare? Har du i så fall sparat 3.1.2? Har du tryckt på "Make my life easier"? Telefoner som INTE varit JBade och om man INTE sparat FW 3.1.2, kan man INTE nedgradera från 3.1.3. MVH Platt |
|
|
|
|
|
|
#549 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#550 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
|
Citat:
Jag tackar för alla svar ![]() mvh |
|
|
|
|
|
|
#551 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#552 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
Det mest troliga anledningen till ditt felmeddelandet är att du inte fått din SHSH sprarad hos Saurik, därmed blir du nekad vid återställningsförsök. Prova min guide som jag postade i några poster sen så får du reda på om den är sprarad eller inte. Är den inte sparad SÅ KAN DU INTE JAILBREAKA. Då får du vänta tills Dev Team lanserar nya verktyg för 3.1.3. |
|
|
|
|
|
|
#553 (permalink) | |
|
Administratör
Herre på täppan
Reg.datum: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citat:
Har du inte sparat dina SHSH filer sen din förra jailbreak så får du sitta där med 3.1.3 och vänta på nästkommande release av upplåsning.
|
|
|
|
#554 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#555 (permalink) | |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Citat:
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Har din iPhone fastnat vid Bootlogon? Titta hit! | steffeiphone | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-11 18:51 |
| Väntar du på din iPhone 3GS? | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2009-08-14 05:41 |
| Lysekil folk se HIT! Någon som jag kan låna Iphone laddare av? arvode ges =) | sasserdude | Allt om iPhone | 16 | 2009-06-22 06:58 |
| Uppdaterat till 2.0 av misstag [LÖSNING] - Hjälp! | Robban82 | Allt om iPhone | 57 | 2008-08-22 15:26 |
| Hur många ikoner har du på din iPhone? | Flipper | Allt om iPhone | 1 | 2008-05-26 07:41 |