![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#621 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
Backup SMS (sms.db) on your iPhone the easy way (openSSH) | iLikeMyiPhone Nu är jag iofs väldigt osäker men du bör kunna återställa en backup från din 3.1.2 telefon till en ny telefon med 3.1.3. I backupen finns egentligen ingenting relaterat till själva mjukvaran utan bara dina inställningar och det kostar/du riskerar ingeting på att försöka. |
|
|
|
|
|
|
#622 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2010
![]() |
Citat:
Kolla längre upp i tråden - om du har kört Cydia från telefonen och tryckt på "make my life easier" så har du en SHIS fil på Sauriks server och kan nedgradera till 3.1.2 Lite osäker på baseband dock...
|
|
|
|
|
#623 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2010
![]() |
Jo jag vet det där med Cydia, men jag är nästan säker på att jag inte gjort det. Kommer inte ihåg om jag testat att nergradera till 3.1.2 och sedan Jailbreaka på nytt med Blackra1n. Ska testa det när jag kommer hem.
|
|
|
|
|
|
#629 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
tjena har en iphone 3gs jailvbreakde den när den var i 3.1.2 det funkade inte utan fick strata om den återställa den sen upptatera den. nu har jag ej cydia kvar bara för detta så undrar hur lägger jag in cydia igen provade precis och du funkade det inte heller utan samma problem någon som vet vad det kan va och hjälpa så berätta lite i punktform eller skicka någon typn av länkar så man vet vad man ska göra för att få sin jailbreakad igen
![]() tackar förr all hjälp ![]() |
|
|
|
|
|
#634 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
|
Tänkte bara höra om det finns någon som vet om det går att använda någon annans shsh files om jag ska nedgradera min iphone 3gs med fw 3.1.3?
i sånna fall...finns det ingen som skulle kunna vara riktigt generös och lägga ut dom så man kanske kan hämta hem? mvh |
|
|
|
|
|
#635 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#636 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
okej tack för den freebo men den guiden du angav står det såhär
"Denna guide fungerar alltså inte för 3GS iPhones med fw 3.1.3 som inte tidigare varit jailbreakade på fw 3.1.2 eller tidigare fw version" och ni sa att de gick att jailbreaka är det bara att köra på som guiden säger eller funkar det inte :S? tack för svar ![]() |
|
|
|
|
|
#637 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
![]() |
Citat:
Nu vet jag iofs inte när och hur länge den var jailbreakad och om du hann spara SHSH i Cydia, tankeläsning är svårt |
|
|
|
|
|
|
#640 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Snart kanske lösningen kommer. Hoppas att detta stämmer
thunderst0rm YouTube - thunderst0rm RC2 unlock for iPhone 3.1.3 |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Har din iPhone fastnat vid Bootlogon? Titta hit! | steffeiphone | Allt om iPhone | 0 | 2010-03-11 18:51 |
| Väntar du på din iPhone 3GS? | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2009-08-14 05:41 |
| Lysekil folk se HIT! Någon som jag kan låna Iphone laddare av? arvode ges =) | sasserdude | Allt om iPhone | 16 | 2009-06-22 06:58 |
| Uppdaterat till 2.0 av misstag [LÖSNING] - Hjälp! | Robban82 | Allt om iPhone | 57 | 2008-08-22 15:26 |
| Hur många ikoner har du på din iPhone? | Flipper | Allt om iPhone | 1 | 2008-05-26 07:41 |