![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Hejsan Allesammans...
Jag vet att ni alltid säger att "Denna fråga är redan besvarad. Använd SÖK Funktionen". Men nu är det så att jag har sökt här på forumet och inte hittat svaren på mina frågor... Så om ni nu skulle kunna ta er lite av eran dyrbara tid och svara på dessa frågor eller länka till rätt sida så skulle det vara toppen. 1. Hur ser jag om jag har gamla eller nya bootroomen? Chansar på nya men är ej säker... ![]() 2. Om jag har nya bootrommen och har jailbreakat och sen så stängs telefonen av. Försvinner då alla apps och hela jailbreaken eller behöver jag bara installera om en sak? ![]()
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
1. http://www.iphoneinfo.se/forum/allt-...phone-faq.html
2. Nej, breakar du med Blackra1n är allt kvar |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Frågor angående filmer | diflover | Allt om iPhone | 1 | 2010-01-14 09:20 |
| lite frågor angående jailbreak | Ohan81 | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2009-12-10 07:59 |
| Frågor angående Jailbreak till 2.2 | bergh2 | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2009-02-01 16:50 |
| Frågor angående Jailbreak med Telia-iPhone | alexlindgren | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2008-11-30 18:11 |
| Frågor angående Iphone | Shwareb | Allt om iPhone | 13 | 2008-04-07 15:46 |