![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Hej!
Jag tänker som sagt köpa en iphone....men nu undrar jag... om jag låser upp mobilen så har jag hört att iapps inte funkar längre är det verkligen så? Jag hörde ochså att Apple skriver virus som attackerar bara de upplåsta telefonerna....har ni hört om detta och kan det vara sant? Jag är för tillfället med Tele2 så det skulle vara toppen om jag kunde stanna kvar och ha en fungerande iphone ![]() Tacksam för snabbt svar, |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
Nä du, inte Apple men det har funnits en del maskar som krupit runt mellan jailbreakade iPhones men det har bara drabbat de som inte fattat hur man säkrar upp sin telefon |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Om du vill ha Tele2 så tycker jag att du köper en kontantkortstele från Tre och låser sedan upp den via dem. Då slipper du oroa dig för att "råka" uppdatera till nyare FW som kanske inte går att låsa upp.
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Min bästis åker till ny om 2 mån, kan hon köpa en iphone till mig? | strawcup | Köpa iPhone | 8 | 2009-10-03 21:33 |
| Undrar en sak om Fring på iPhone | Dr. iphone | Allt om iPhone | 1 | 2009-03-04 05:37 |
| Ska köpa en iPhone 3G, hur kollar jag om den är ok? | phoenix91 | Köpa iPhone | 5 | 2008-12-03 17:37 |
| Om du skulle köpa en Iphone 3g i nu läget? | Iphone? | Köpa iPhone | 5 | 2008-11-09 21:17 |
| Tråden för oss som beställt en iPhone 3G men inte fått den än. | JohnFa | Köpa iPhone | 22 | 2008-09-18 18:25 |