![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Fast i Geohot bild.
Var på jobbet och så hängde sig luren och av sig själv starta den om, då den är theterd så ville jag ej det. När jag väl kom hem så gjorde jag som jag brukar göra med blackrain men den hänger sig vid Geohots bild. Kommer ej vidare.
Tips? Har 3.1.2 det är en Iphone 3gs med nya bootromet. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
|
Jag fick exakt samma problem som dig... Testade att köra Blackra1n säkert 40 gånger men det funkade ej. Så om det ej dunkar så testa "omgradera" till 3.1.2 annars är det bara 3.1.3 som gäller... Jag fick lov att använda 3.1.3. Hoppas detta hjälper!
///Cappe
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Citat:
Jag var inne imorse däremot för att kolla ifall min vad backupad. Har aldrig använt cydia så mycket. |
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Hoppas fan att du inte är serri.. GL HF med försäkringen! Detsamma gäller att få de nya bootroomet.. Sisodär 20 veckor efter att de börjat göras..
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Inte undra på att Geohot inte vill jobba på nya jailbreak. Han släppte världens enklaste jailbreak/upplåsning helt gratis och det enda han har fått för det är en massa skit. Lycka till med att få den gamla iBoot, mycket troligare att du kommer få en med fw 3.1.3 och då måste du in på Geohots twitter och vädja om en ny jailbreak/upplåsning.
|
|
|
#14 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
Fastnat i Geohot läge *akut hjälp*
Har Jb en 3gs med nya bootroomet och skulle efter omstart köra blackrain för att starta den igen men den har stannat på geohot bilden.
Vad göra?? Flyttar till 'rätt' tråd /Freebo
|
|
|
#17 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jul 2009
![]() |
Lyckades också ta mig ur det efter två dagars ihärdigt gnetande med olika formler.
![]() Jag var sååå nära att köra en återställning via itunes till 3.1.3, men skönt att man var så envis!! Som jag skrev på ******** så var det den kombinationen som löste det för min del. 1- iReb/Fix Rcovery Mode Loop 2- redsn0w (thethered boot) 3- blackra1n JB |
|
|
|
|
|
#20 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Feb 2009
![]() |
blir galen... apple har ju gjort ngt med itunes som gör att den inte återställer
några som helst filer som inte är orginal. Har testat allt i 5 timmar nu men jag ger fan upp alltså... kollar hur mkt dom tar för att låsa upp skiten imorrn.
Senast redigerad av Bmode den 2010-03-01 klockan 20:34. |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| GeoHot utmanar :) | whywhy99 | Allt om iPhone | 2 | 2009-11-12 12:55 |
| Geohot släpper upplåsning för iPhone med baseband 05.11.07 | iPhoneinfo.se | Nyheter | 0 | 2009-11-01 10:50 |
| Iphone fast i återhämtningsläge | liljevitt | Allt om iPhone | 6 | 2009-10-03 22:15 |
| Rotera bild? | frigo | Allt om iPhone | 6 | 2009-09-19 21:06 |
| Simkortshållare i 2 bitar, 1 bit e fast :( | hannes_iphone3g | Allt om iPhone | 14 | 2009-07-31 23:13 |