![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Mar 2010
![]() |
Hjälp!! Råkade återställa när jag skulle uppdatera!!!
Hej! Jag har en iphone 2g från staterna,som va jailbreakad 2.1 som jag skulle uppdatera till 3.1.2 men istället så råkade jag trycka återställa istället för uppdatera.. Nu kommer jag ingen vart i telefonen utan bara "emergency calls)
och när jag synka den med itunes,så står det bara att jag har fel sim kort.. jag har comviq... Men jag har kvar det gamla AT&T kortet,å då synkar den med itunes och vill att man ska aktiera nåt slags AT&T konto... Hur låser jag upp den?? Googlat runt som en dåre de senaste timmarna, ziphone och iliberty+ verkar ju va nåt som dom använde sig av -08.. Vore väldigt tacksam för lite hjälp!!!! |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Moderator
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
http://www.iphoneinfo.se/forum/uppla...a-3-1-3-a.html
Relax, you're golden. The original iPhone has been permanently pwned, and nothing Apple does can prevent your jailbreaking or unlocking your phone. If you have upgraded your phone, you will have lost your jailbreak and unlock, but you can easily get it back by running redsn0w 0.9.3. When it asks you to point it to the firmware currently installed on your iPhone, you will have to "trick" it by pointing it to the 3.1.2 ipsw instead. Redsn0w will jailbreak your phone and install BootNeuter, which you can use to unlock your phone.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Fisken, blackweather är svaret
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Moderator
![]() |
Citat:
Freebo och jag svarar på samma sak med olika metoder ![]()
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
De flesta 2G iPhones från Asien är redan upplåsta emedan de från USA är låsta och kräver Bootneuter. Fungerar ditt SIM-kort så är ju allting frid och fröjd, gör det inte det så installerar du Bootneuter
|
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Citat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#17 (permalink) | |
|
Moderator
![]() |
Citat:
najs att det funkar!
|
|
|
|
#18 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
![]() |
Fan va najs med alla apps å program!! Men,nu har jag ett annat problem.. jag har fyllt telefonen med en massa apps å program nu i 3 dagar,och e skitnöjd.. Men,så tappade jag telefoneni golvet å skärmen sprack... så jag åkte å köpte en 8 3g till tjejen å en 16 3gs till mig.. Nu ska jag jb dom? e de nåt å tänka på då? kör väl blackrain då?
2g jag har nu funkar,men det e en stor spricka i den,kan jag för över det som jag har i den till 3gs:en på nåt sätt?? kan man installera genom ssh? Möe frågor nu,men det har vatt väldigt bra respons här.. Ha de gött=) |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| råkade uppdatera och nu funkar den inte! | saraawikstrom | Allt om iPhone | 13 | 2009-09-20 01:27 |
| Råkade radera en bild som jag vill ha tillbaka | Victorius | Allt om iPhone | 8 | 2009-05-04 23:51 |
| Råkade uppdatera till 2.2 | Mattias | Allt om iPhone | 4 | 2008-12-06 19:14 |
| Hjälp - Råkade återställa | Mattias | Allt om iPhone | 2 | 2008-10-12 20:50 |
| "Fel när medelande skulle skickas" | Wahlqvist | Allt om iPhone | 0 | 2008-08-26 11:19 |