![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Olåst 3GS, vill ha cydia
Hjäälp! Har just skaffat en 3GS/32gb som är olåst från fabrik. Hur gör jag enklast för att få CYDIA? är det blackrain (blacksnow?)som gäller eller?
Jag har läst en hel del trådar och blir mer o mer osäker. Är det så att om man jailbreakar med blackrain så kan det bli strul om man kör slut batteriet helt och då måste man koppla sig mot datorn? Jag hoppas få tips och ev. en länk som visar hur jag enklast gör för att få cydia på en olåst telefon. Info om min telefon: Version: 3.1.2 (7D11) Serienr: xx950xxxxxxx Modemfirmware: 05.11.07 Tack på förhand! Senast redigerad av Patrik den 2010-04-25 klockan 20:42. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jun 2008
![]() |
Citat:
iClarified - iPhone - Hur du Jailbreakar och låser upp din iPhone 3G, 3GS med BlackSn0w [Windows]
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
GODLIKE
Reg.datum: Aug 2009
![]() |
Citat:
Guiden MrCableGuy länkade till är den korrekta. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Tack till er båda, jailbreakade nu telefonen och det gick bra.
Efter jailbreaken så testade sen att stänga av och slå på telefonen igen, det krävdes som sagt att koppla in datorn en kort stund och sen gick den igång igen, så nu vet man det, det gäller att hålla koll på batteriet om man inte har datorn i närheten....misstänker o hoppas det kommer en fix för detta framöver? På min förra Iphone (3G) så hade jag sbsettings (rullgardin som kommer ner om man drar fingret högst upp), och jag vill ha det även på denna telefon så jag laddade in Cydia och sen sbsettings men fick den aldrig sbsettings att fungera, jag avinstallerade och installera igen flera gånger utan framgång-är det bara jag som har problem med sbsettings? vad gör jag för fel? |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Bytes Iphone 3GS 32Gb låst till Telenor. Vill ha Tre (3) | zajter | Köp & Sälj | 1 | 2010-03-15 01:32 |
| olåst iphone, vilken operatör bör man ha? | paddeyourray | Allt om iPhone | 8 | 2010-03-02 20:21 |
| Jag vill inte ha temaikonerna! | BoKZ | Allt om iPhone | 4 | 2009-09-25 16:43 |
| Ni som vill ha en olåst (valfri operatör)... | Robert Smith | Köpa iPhone | 12 | 2009-09-17 01:41 |
| Vad vill vi ha till 2.3? | alexlindgren | Allt om iPhone | 30 | 2008-12-02 17:26 |