![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#34 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Okej bra! Men jag har ett till problem. Jag har min iphone synkad till en annan dator som är crash. Så om jag nu uppdaterar, försvinner väl mina kontakter? Finns det något som gör att kontakterna sparas i datorn eller i telefonen?
![]() |
|
|
|
|
|
#35 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Om den är jailbreakad kan du spara dina filer på en annan dator med Ponyboys guide. http://www.iphoneinfo.se/forum/allt-...lbreak%5D.html
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
|
|
|
#37 (permalink) |
|
Moderator/Nerd Lord
Reg.datum: Sep 2008
![]() |
Du kan ju alltid göra en säkerhetskopia på den dator som du ska återställa med. Högerklicka på din iPhone ikon i iTunes och välj Säkerhetskopiera, efter att du har återställt kan du återigen högerklicka på din iPhone ikon och välja Återskapa från säkerhetskopiera.
|
|
|
#38 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Feb 2010
![]() |
kan man använda den på fw 3.1.2?
Och om man gör det, kan man använda snow då? Min är redan JB MEN jag hatar att inte kunna stänga av den på natten, och sätta på den utan dator En sista grej också. OM jag har min jailbreakad, med snow, och kör spirit..kommer allt annat och försvinna? kommer snow att fungera
|
|
|
#39 (permalink) | |
|
Moderator
|
Citat:
Du måste återställa den för att sedan köra spirit. Om du redan har cydia kommer det inte gå...
iPhone 4 | 32GB | iOS 5.0.1 Pwn'd | Svart iPad Wi-Fi+3G | 32GB | iOS 5 Ger support via PM efter 16:00! |
|
|
|
|
|
|
#40 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Jag kan inte ladda ner programmet, verkar som Vista stoppar det för att det tror att det är virus. Någon annan som har detta problemet? Provat med både Firefox, Opera å snart även IE..
Edit: funkade det till slut och har jailbreakat nu, fattar dock inte vad jag kan göra.. Senast redigerad av Märdin den 2010-05-09 klockan 00:30. |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur man jailbreakar smidigast? | Red Eagle | Upplåsning och jailbreak | 6 | 2009-11-14 22:03 |
| 3g lur med 3.0 hur jailbreakar jag den? | AngelIsland | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-10-27 15:10 |
| Hur får man iphonen synlig med bluetoothen? | mini | Allt om iPhone | 3 | 2009-10-01 17:06 |
| Köpt iPhone, hur aktiverar jag och jailbreakar? | byyy | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2009-07-17 20:16 |
| Hur långt kommer man med 250MB datatrafik? | Rolle | Allt om iPhone | 25 | 2008-07-13 13:50 |