![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#22 (permalink) |
|
Herren på teppan
Omtalad
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
tror det bara är folk med Tele2 som är drabbade utav detta!
.................................................. ......................... IPhone 4G [16GB] Telia Komplett inkl 10GB surf Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w .................................................. ......................... |
|
|
|
|
|
#23 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
Citat:
Men vid installation av iOS4.0 på vissa 3gs så startar dem om efter 5 - 15 min ungefär grymt störande! |
|
|
|
|
|
|
#24 (permalink) |
|
Herren på teppan
Omtalad
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
okej , glad jag aldrig haft problemet
.................................................. ......................... IPhone 4G [16GB] Telia Komplett inkl 10GB surf Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w .................................................. ......................... |
|
|
|
|
|
#32 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Tja vad jag har kommit fram till nu efter lite läsning så kan detta lösas genom att man byter batteri då det kan ha något att göra med dem lite äldre batterierna troligtvis i iphone 3gs då dem tydligen blir för varma vid 4.x och startar om av säkerhetsskäl, ananrs så kan man också tydligen köra en fix och modifiera en fil i systemet någon som testat länken?
Jag skall snart byta batteri i min gamla 3gs och se om det funkar annars köra denan fixen som funkat för väldigt många hör av er om ni testar den och ni får en fungerande och ej omstartande lur vid 4.x os. http://********.com/topic/98630-ipho...-probable-fix/ |
|
|
|
|
|
#34 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Oki, men har du bytt batteri och hört att personer som haft problem med omstartande 3gs helt plötsligt har en fungerande? För det verkar som det vad jag läst mig till men du kanske kan bekräfta det? För jag funderar på att lämna in min gamla 3gs för ett batteribyte p.g.a det =) |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kalenderåtkomst vid samtal? | Dave | Allt om iPhone | 6 | 2010-01-23 09:41 |
| iTunes ikonon kommer upp vid omstart | LuDii | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-11-16 15:22 |
| Stort problem vid inkommande samtal. | probe | Allt om iPhone | 4 | 2009-10-28 13:46 |
| Hör ingenting vid samtal! | kurmit | Allt om iPhone | 2 | 2008-10-12 21:11 |
| Uppmärksammad vid missat samtal | Eric | Allt om iPhone | 3 | 2008-04-02 03:06 |