![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Dec 2009
![]() |
Omstart vid samtal
Har en 3gs och jb 4.01.
Så fort jag pratar i mobilen längre än någon minut så startar den om. Så gjorde den inte med 3.12... Någon annan med samma problem, eller någon lösning? |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
Citat:
Hehe har precis samma problem har jailbreakat och upplåst med snowbreeze samt tele2 och den startar om vid samtal samt att ibland kan man inte ringa till mig! Gjorde en ominstallation men samma skit trots att jag inte installera mobilsubstrate eller nått från cydia. |
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Jajjamen det gör det, jag har en 3gs kör iOS4.0 omgjord med snowbreeze och tele2 , har gjort om allt men den startar om ibland under samtal ändå. Fattar inte problemet asså, har inte uppdaterat nått via cydia eller installerat nått men upplever samma problem ändå konstigt nog.
|
|
|
|
|
|
#11 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Skulle gärna gjort det, men problemet är att min lur är köpt i USA och låst, så kan ju inte aktivera den så lätt då. I snowbreeze kör man ju hacktivated så lätt. Annars skulle jag bara uppdaterat till senaste sen jailbreakat och låst upp det om det hade funkat.
|
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
På min usa lur, hur är det med olika bootroom åsså spelar d någon roll längre eller d funkar ändå? |
|
|
|
|
|
|
#15 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Verkar som att det är rätt många som har problem med att telefonen startar om under samtal.
Problem verkar uppkommit efter uppgradering till 0s4. Ser inte ut som någon har hittat någon lösning på detta ännu. ![]() Kolla på följande tråd: Apple - Support - Discussions - iOS4 update - now iPhone now reboots ... |
|
|
|
|
|
#16 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
Detta är ju ett stort problem ju för dem som likt mig har en lur som startar om hela tiden vid samtal! Nu får dem fan ta och fixa problemet asså, |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Kalenderåtkomst vid samtal? | Dave | Allt om iPhone | 6 | 2010-01-23 09:41 |
| iTunes ikonon kommer upp vid omstart | LuDii | Upplåsning och jailbreak | 2 | 2009-11-16 15:22 |
| Stort problem vid inkommande samtal. | probe | Allt om iPhone | 4 | 2009-10-28 13:46 |
| Hör ingenting vid samtal! | kurmit | Allt om iPhone | 2 | 2008-10-12 21:11 |
| Uppmärksammad vid missat samtal | Eric | Allt om iPhone | 3 | 2008-04-02 03:06 |