![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Igenkänd
Reg.datum: Jan 2010
![]() |
Upplåsning 3gs 3.1.3
Hejsan har försökt låsa upp min iphone nu 3.1.3 med ultrasn0w (följ den processen där man besöker jailbreakme ngt på sin mobil). Jailbreakning fungerar då jag får upp cydia men sen när jag e klar med ultrasn0w och stoppar i mitt comviq kort dyker comviq upp men det finns ingel signal sen när jag stoppar in mitt 3g kort (telefonens kort) funkar allting perfekt med signal o allt.
min fråga är vad gör jag för fel och hur kan jag lösa detta? tacksam för svar |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Esmir
Mycket känd
|
Försök att uppdatera till 4.0.1 tror att det fortfarande går.
Du ska ha senaste itunes installerat ladda ned http://appldnld.apple.com/iPhone4/06...6_Restore.ipsw Sedan lägger du telefonen i återställning (recovery) och kör med Shift Återställ och återställer med den här filen som du laddat ner då kommer du ha 4.0.1 och förhoppningsvis kan använda jailbreakeme.com och ultrasn0w med |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Citat:
ifall du kunde förklara bättre eller hänvisa till ngn länk som visar hur |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Esmir
Mycket känd
|
Installera senaste itunes..
Sedan ta hjälp av e-posten jag skickade till dig igår: Steg 1 Stäng av telefonen genom att antingen hålla sleep knappen eller Home knappen + Sleep knappen en stund. Steg 2 Håll in Homeknappen samtidigt som du sätter i usbkabeln, Och håll kvar tills denna bild kommer upp på skärmen: Steg 3 iTunes kommer att öppna automatiskt säga att en iPhone i återställningsläge har hittats och att den måste återställas för att användas. Klicka bort meddelandet genom att klicka på ok. Sedan håller du in shifttangenten på tangentbordet samtidigt som du klickar på Återställ. Nu kommer det upp ruta där du kan välja den firmware du vill återställa till. Nu väljer du den filen du har laddat ned här ovan |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Igenkänd
![]() |
Citat:
|
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Upplåsning av ny 3gs 16gig | fakker | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2010-07-26 15:32 |
| Upplåsning Iphone 3GS 32GB | Boddie | Upplåsning och jailbreak | 0 | 2009-12-27 23:18 |
| JB Upplåsning iphone 3gs | volvo-s60 | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2009-12-21 02:14 |
| Upplåsning av 3GS :@ | 3GS | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2009-12-20 21:48 |