![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Hej.
Efter att min hund har uppgraderat min jb 3gs från 3.1.2 till 4.0.1 direkt i iTaunus (9.2.1) har jag haft en del huvubry att nergradera. Min SHSH finns hos cydia (Umbrella) och jag har skrivit om hosts-filen (osx) och rebotat. Sätter telen i DFU (Ja dfu..) och återställer med "iPhone2,1_3.1.2_7D11_Custom_Restore". iTunes extraherar skiten och sen dyker "Iphone-enheten "iphone" kunde inte återställas. Ett okänt fel uppstod (1600)". Om å om å igen... Vad kan tänkas lösa detta? Har funderat på att nedgradera iTunes, eller köra in det på nån gammal windows burk. Finns det nån annan approach jag kan ta? Har suttit i ett flertal timmar och testat och googlat. Väldigt tacksam för erat stora tålamod med idioter som mig! Senast redigerad av iphone1234 den 2010-08-15 klockan 16:01. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Herren på teppan
Omtalad
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Citat:
hahahahaha, jag har hört många dumma bortförklaringar till uppgraderingar men att skylla på hunden var nog den dummaste jag hört ^^
.................................................. ......................... IPhone 4G [16GB] Telia Komplett inkl 10GB surf Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w .................................................. ......................... |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Hej hittar inte vart man gör en ny tråd så skriver fan här
Köpte en iPhone 3gs igår och jag ska göra ett app store konto och sen ska man ju skriva in kontonummer sen ska man skriva säkerhets kod vad fan de för kod har testat de jag har på mitt bankomat kort men de funkar inte vad e de för fel? eller vad e de för kod jag ska skriva in? Väldigt tacksam för erat stora tålamod med idioter som mig! MVH |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Herren på teppan
Omtalad
![]() |
Citat:
.................................................. ......................... IPhone 4G [16GB] Telia Komplett inkl 10GB surf Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w .................................................. ......................... |
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Aug 2010
![]() |
Citat:
Din betalningsmetod Avvisades. Ange en annan betalnings metod men har ju Visa ungdomskort då ska de väl funka eller? Det står ELECKTRONIC USE ONLY det som du skrev så vafan e de för fel man vill ju att de ska funka |
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
Herren på teppan
Omtalad
![]() |
Citat:
Ungdomskorten för Swedbank funkar ej. tror inte dom funkar för Nordea heller
|
|
|
|
|
|
#12 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2009
![]() |
Snart lägger jag mig under sängen i fosterställning och gråter.. Testade nu med iTunes 9.0.3.15. Nederlaget ligger runt hörnet om ingen har någon bra idé?
Om nån mod har passligt att flytta AppStore utlägget skulle det uppskattas.. Edit: Finns det något sätt att aktivera skiten så man slipper ur emergency fönstret? Senast redigerad av iphone1234 den 2010-08-15 klockan 20:23. |
|
|
|
|
|
#13 (permalink) | |
|
Herren på teppan
Omtalad
![]() |
Citat:
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Problem med att Jailbreaka iPhone 3GS 3.1.3 med Sn0wbreeze | hajjwan | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-07-08 17:24 |
| iPhone-->Spotify--->hemmabio-->ljud i rummet | KLKSTN | Allt om iPhone | 11 | 2010-07-05 10:20 |
| För alla som har problem med nedgradering från 3.1.3 till 3.1.2 - Se hit! | barabazzare | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-04-27 18:06 |
| Nedgradering av iPhone 3Gs 3.1.2? | Nave83 | Upplåsning och jailbreak | 7 | 2010-01-09 14:40 |
| Problem med att överföra filmer -> Iphone | Jontet | Allt om iPhone | 0 | 2009-12-09 20:16 |