![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
Reg.datum: Jul 2010
![]() |
Vill aktivera min iphone 4 imorgon!
Tja
verkar som det tar en vecka till innan mitt microsim kommer .Någon som vet om man kan köpa microsim från tele2 komtantkort i någon affär eller nátt? För jag kan väl aktivera den med tele2 kontantkortet då och sen bara stoppa i mitt riktiga microsim när det kommer? Någon i uddevalla som har ett till salu??? ![]() |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Jag beställde själv över nätet, men det var pga att jag ska köpa en iPhone4 kontant. Finns att beställa på comviq.se, men förvänta dig en leveranstid på 1-2 veckor iaf. ring till comviq.se, de ska finnas ett telefonnummer för kundtjänst där. Och fråga ut dom om de har nå ställen (fysiska affärer) där man kan köpa microsim. |
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Citat:
jag får ta och besöka nån affär på lördag då. Men bor nån nära uddevlla med tele2 microsim kontantkortet köper jag gärna![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Medlem
Omtalad
![]() |
Japp klippte till kortet efter en guide och mall på nätet, resultatet blev riktigt bra faktiskt passade precis, MEN den hittar inte simet. Kan vara för att jag inte tagit bort pinkoden från kortet innan jag klippte det. Har hört det kan bli problem om man inte "nollställer" kortet. Skitsam behöver ett riktigt microsim nu =) |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| HJÄLP! Vill uppgradera min iPhone 3G 3.0 till 3.1.3 | yihang | Upplåsning och jailbreak | 5 | 2010-07-01 12:02 |
| hjälp vill upptadera min iphone | trem | Upplåsning och jailbreak | 4 | 2010-03-14 14:13 |
| min Iphone blev tyst.. vill inte ringa.. | ellboj | Allt om iPhone | 14 | 2009-11-25 22:20 |
| Min Aktivera 3G inställning är borta.. | bad_baboon | Upplåsning och jailbreak | 1 | 2009-11-13 00:51 |
| Vill lägga in film i min iPhone 3G | Sotaren | Allt om iPhone | 6 | 2009-03-13 22:48 |