![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Hur gör jag?
Hej! Jag har köpt en Iphone 3gs och tydligen gjort det ödestigra misstaget att uppdatera den till 4.0.2.... Nu när jag vill jailbreakea och unlocka den så har jag stött på problem! Jag har försökt massa olika sätt och inget funkar. Jag har kollat med tiny umbrella och jag har inga shsh filer sparade tyvärr.
Fungerar det överhuvudtaget att jailbreakea och unlocka den? om JA så undrar jag hur? Och om det inte går hur går jag vidare? väntar med att uppdatera till 4.1 som kommer snart och hoppas på att någon knäcker 4.0.2 eller ska jag uppdatera till 4.1 och hoppas att dom knäcker den innan? Frågorna många och svaren få.... Tack på förhand// Max |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Utan SHSH-fil går det inte att nergradera idag då iTunes enbart signerar 4.0.2. |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Herren på teppan
Omtalad
Reg.datum: Apr 2010
![]() |
Version 4.1 släpps 8 September , Men när JB för den versionen kommer är det ingen som vet ( om det ens kommer någon )
.................................................. ......................... IPhone 4G [16GB] Telia Komplett inkl 10GB surf Fw: 5.0.1 & Modefirmware: 04.11.08 Jailbreak: Redsn0w .................................................. ......................... |
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Hur gör jag? | mrsavage | Allt om iPhone | 3 | 2010-02-26 00:59 |
| Hur gör jag huuu Exchange Aktivesynk | Sixxnikki | Allt om iPhone | 1 | 2009-12-29 12:42 |
| Hur gör jag för att komma ut ur appstorekontot? | mcdandrew | Allt om iPhone | 4 | 2009-12-05 00:26 |
| Hur gör jag i mitt specifika fall? | r_o_n | Upplåsning och jailbreak | 24 | 2009-06-13 21:14 |
| Amerikanskt iTunes konto - hur gör jag för att köpa apps? | metrocard | Allt om iPhone | 3 | 2008-08-09 19:28 |