![]() |
|||
![]() |
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 (permalink) |
|
Medlem
Nykomling
Reg.datum: Sep 2010
![]() |
Angående redsn0w jailbreaking.
Jag följde denna guiden:
http://www.iphoneinfo.se/forum/uppla...edsn0w-sv.html Nu när jag jailbreakat så kommer jag in på telefonen vilket jag inte kunde innan då den är låst till Telia och jag använder 3. Men nu har jag ett annat problem, den hittar simkortet men jag får ingen signal. Jag kan alltså inte ringa, surfa, eller något annat som kräver ett simkort. Jag har en Iphone 3g. Vad kan jag göra för att fixa detta? |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Medlem
Legend
Reg.datum: Nov 2009
![]() |
Citat:
Oftast brukar det ta längre tid att boota upp en jailbreakad telefon än vad det gör för att boota upp en icke jailbreakad telefon. Detta är för att kod skall läsas in och köras vid uppstart av telefonen för att behålla jailbreak-status. Har tyvärr inte heller någon mer idè vad det kan vara för fel då du har installerat ultrasn0w. Gå in i Cydia och installera hacktivation patch om du inte gjort det. Mvh |
|
|
|
|
![]() |
| Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) | |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen
|
||||
| Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
| Missing ASL.dll vid jailbreaking | jocken90 | Upplåsning och jailbreak | 3 | 2010-04-17 18:37 |
| Jailbreaking??? | zigge95 | Upplåsning och jailbreak | 15 | 2010-03-12 23:47 |
| Dags för jailbreaking?! | EmmIphone | Upplåsning och jailbreak | 14 | 2010-01-18 23:47 |
| Hjälp!! fel vid jailbreaking!! | okaja | Upplåsning och jailbreak | 8 | 2009-04-24 00:17 |
| Redsn0w | Äppelphone | Off-Topic | 10 | 2009-01-28 16:11 |