2 iphons på 1 dator

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone 2 iphons på 1 dator

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 12

Vill byta min host dator till laptopen, frugan har sin på den datorn. Så därför undrar jag om vi kan ha båda 2 telefonerna på samma itunes.

samt kommer jag kunna ha kvar mina apps om jag byter

mvh peter

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Om ni har samma itunes konto så ska det inte vara några problem
    Musiken kommer dock försvinna då du bara kan synca musik med 1 itunes bibliotek.
    Glöm inte att vid första anslutningen högerklicka på din telefon i itunes och välj överför inköp

zackonthenet
    Member
    Post count: 12

@iPhoneReservdelar.se 90747 wrote:

Om ni har samma itunes konto så ska det inte vara några problem
    Musiken kommer dock försvinna då du bara kan synca musik med 1 itunes bibliotek.
    Glöm inte att vid första anslutningen högerklicka på din telefon i itunes och välj överför inköp

Vi har varsit Iphone konto. Frågan är ju om mina aps ligger kvar. jag kan ju logga in på mitt konto.

supremevarg
    Member
    Post count: 27

tja! sorry jag snor lite av din tråd men det verkade OT plus att det är onödigt med 100 ämnen. MEN iaf. jag har hört att min ip4 kommer återställas ifall jag kopplar in den i en annan dator, stämmer detta? och va i helvete tänkte APPLE på isf.?!!

anderzxb
    Member
    Post count: 44

@supremevarg 90931 wrote:

tja! sorry jag snor lite av din tråd men det verkade OT plus att det är onödigt med 100 ämnen. MEN iaf. jag har hört att min ip4 kommer återställas ifall jag kopplar in den i en annan dator, stämmer detta? och va i helvete tänkte APPLE på isf.?!!

Nej då det lär inte var några bekymmer då jag och kärringen har våra iphones ihop med 3 datorer och våra har då aldrig återställts

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.