3g 3.1.3

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Hej alla, som rubriken lyder har jag en 3G lur med 3.1.3 min fråga som
    lyder är följande, folket säger att 3G blir extremt seg vid uppdatering till nya OS, jämfört med hur luren är innan är det någon som kan svara på ungefär hur seg det igentligen blir, och om jag verkligen skall undvika att uppdatera eller om jag ska uppdatera? Tacksam för svar och ber om ursäkt om frågan redan ställts men kunde ej hitta i forumet. :rolleyes:

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Då du har 3g så kan du uppdatera och nedgradera som du vill
    om du inte gillar ios4 så är det bara att gå tillbaka till 3.1.3
    Om du är beroende av upplåsning ska du vara försiktig då den senaste ios (4.1) innehåller baseband uppdate som idag inte kan låsas upp

MrAlex
    Member

Tack för väldigt snabbt svar 🙂 var osäker på att man kunde gå tillbaka till äldre OS men är det en möjlighet skall jag testa tack än en gång 🙂

iPhoneReservdelar.se
    Member

På 3 g så går det att installera vad som helst men inte på 3GS

MrAlex
    Member

Efter att ha letat runt i forumet i över 1 timma väljer jag att ställa frågan, Enl föregående svar skulle man kunna nedgradera från OS 4.1 till min nuvarande 3.1.3 om jag anser att den blir alldeles för seg, Frågan är väl enkel hur nedgraderar jag till 3.1.3 om jag skulle vilja? (Har en 3G)
    Tacksam för svar

MarieLoise
    Member
    Post count: 199

Asså om du nedgraderar från 4.1 till 3.1.3 då har du fortfaradne kvar ditt baseband från 4.1 vilket gör att din iphone inte blir normal utan du har ett baseband som ej går att nedgradera vilket gör att din iphone inte orgonal du kan inte kan hämta program för 3.1.3 eftersom du har annat baseband som 3.1.3 inte ska ha

iPhoneReservdelar.se
    Member

Stämmer inte baseband styr bara själva telefon appen i iphone

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.