Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › 3G S kommer till 3!
-
AuthorPosts
-
Ska bli intressant vad de kan erbjuda för deal och om Telia vaknar till och erbjuder oss 3G kunder ett uppgraderingspris…
@jompao 35229 wrote:
Ska bli intressant vad de kan erbjuda för deal och om Telia vaknar till och erbjuder oss 3G kunder ett uppgraderingspris…
Detta är så underbart och den lyckligaste dagen i mitt liv 😀
Mitt abonnemang går ut med 3 nu i augusti så fan vad gutt och förlänga det nu med en iPhone 3GS!gött 🙂 då kanske man kan lyckas köpa en 3GS iallafall 😀
3 kommer säkerligen att ha den med i sitt 499:- abb. eller 599:-. Och att man kanske sedan får lägga till en 500-1000:- som en engångsavgift.
Och det är inte så dyrt egentligen, för till skillnad ifrån alla andra operatörer som plusar på dina tillvalspaket på månadsbeloppet, så dras avgiften ifrån tex. 3surf(om du vill ha denna tjänst) ifrån ditt månadsbelopp, likaså ifall du vill ha en SMS-tjänst, tex. 3SMSflat.
@carpe 35355 wrote:
3 kommer säkerligen att ha den med i sitt 499:- abb. eller 599:-. Och att man kanske sedan får lägga till en 500-1000:- som en engångsavgift.
Och det är inte så dyrt egentligen, för till skillnad ifrån alla andra operatörer som plusar på dina tillvalspaket på månadsbeloppet, så dras avgiften ifrån tex. 3surf(om du vill ha denna tjänst) ifrån ditt månadsbelopp, likaså ifall du vill ha en SMS-tjänst, tex. 3SMSflat.
Tror säkert att det kommer finnas ner på 399:- abb med. Och då tror ja man kommer få betala det du säger. Finns inga mobiler som du behöver betalanågot alls för om du är uppe i 499:- abb 🙂 Sen är det skönt ja att 3 drar av surf, smstjänster, musik mm om du inte lyckats göra av med dom pengarna redan.
Jomen samtidigt så kostar ingen annan mobil 7000-8500kr hos 3 än heller, så jag tror nog att man får gå upp till 499:-. Den kommer ju självklart att finnas till 99/199/299/399 oxå, men då blir det ju självklart en saftig engångsavgift oxå.
Någon som hört nåt om när den kan komma till försäljning hos 3? Riktigt sugen jag med!
Jag hade 3 före jag bytte till Telia. Kan meddela att supporten är om möjligt ÄNNU sämre…
@carpe 35378 wrote:
Jomen samtidigt så kostar ingen annan mobil 7000-8500kr hos 3 än heller, så jag tror nog att man får gå upp till 499:-. Den kommer ju självklart att finnas till 99/199/299/399 oxå, men då blir det ju självklart en saftig engångsavgift oxå.
Tja, dom har ju HTC Magic som verkar ganska dyr om man kollar på deras abonnemang osv. Men där kommer man ner ända till 99:- abb för att få betala en engsångsavgift. Så tror man kan slippa engångsavgiften redan vid 299 faktiskt 🙂
HTC Magic ligger på en 5000:- i rund slinga. Och iPhone 3GS är bra mycket dyrare än det.
@carpe 35530 wrote:
HTC Magic ligger på en 5000:- i rund slinga. Och iPhone 3GS är bra mycket dyrare än det.
Jo men som sagt så slapp man ju betala något efter 99:- ab, tänk då att du lägger till 200 till i månaden. Tror man max kommer få betala 1000 i engångsavgift. Vi får väl se helt enkelt 🙂 Borde ju komma ut snart.
Det ringde nyss en tjej från 3:s huvudkontor och sa att jag fick 20% rabatt på mitt abonemang eftersom att jag va en trogen kund, sen sa hon att dom kommer ha lägsta pris på Iphone 3Gs, mer kunde hon inte säga nu, mer info om priser skulle dyka upp när dom börja sälja telefonen.
Har lyckats att snoka reda på lite insiderinfo. Att 3GS kommer att ingå i 399:- abb. och att fri surf ingår. Låter smått otroligt. Men som sagt, 3(tre) brukar ha otroliga erbjudanden ibland så detta förvånar mig inte.
@carpe 36047 wrote:
Har lyckats att snoka reda på lite insiderinfo. Att 3GS kommer att ingå i 399:- abb. och att fri surf ingår. Låter smått otroligt. Men som sagt, 3(tre) brukar ha otroliga erbjudanden ibland så detta förvånar mig inte.
Lätt taget för min del isåfall! Riktigt bra erbjudande skulle jag vilja säga!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.