Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › 3gs Går ej att zoma ut
-
AuthorPosts
-
Jag starta min iphone idag och den är lite inzomad på skärmen och det går fan inte att zoma ut. Ser inte dom netersta symbolerna och det går inte att skriva ni pin coden för det äe för zomat:mad2:
Knacka två ggr på skärmen med tre fingrar samtidigt
Fan vilken grym sida detta är. Sitter i thailand och sökte på googel och fick upp denna sida. Fan va snabt svarat. Tack så mycket nu kan jag fortsätta ha semester
Var i Thai är du? Familjen ska precis boka en 2-veckors till hösten, troligen Koh Samuhi
Henrik, du raggade för mycket förra året så du får stanna hemma hos farmor 😉
@freebo 61118 wrote:
Var i Thai är du? Familjen ska precis boka en 2-veckors till hösten, troligen Koh Samuhi
jag är i phuket (katabeach) på ett grymt nice hotell. Det e 5månader gammalt så dom har jävligt bra priser för ett 5sjärnit hotell
Coolt, där var jag för typ 10 år sedan . Bra vattenskotrar 😉
Jag var där förra året och året dessförinnan.
Åkte runt lite. Landade i bankok åkte sen en sväng till kho samet. sen flyg ner till phuket. Var där några dagar innan båten över till phiphi. Phiphi är ett rent party ställe. Sen var det båt över till krabi och sedan mot ao nang. Därifrån flyg till bankok och sen hemigen. Var iväg i 3 veckor vilker var rätt lagom.Jag har aldrig varit i Thailand.. Och nu så brände jag min bro att få åka dit.. Får kanske jobba lite nu i sommar och fly under vintern 😀
Den här inofficiella Thailands tråden gör mig deprimerad. Den här vintern var första gången på 5 år som jag inte åkte till Thailand och det känns som jag slösat bort hela min vinter. 🙁
Det blev det nu 😛
Brukar du åka till Thailand annars eller? Jo denna vintern var/är väldigt trååkig!
Det börjar gå lite Off Topic nu 🙂
/iA
Mjo, när trådskaparens problem väl löstes svävade vi iväg i fantasier =)
Ja jag ansåg att problemet var löst och kunde därför ge mina tipps.
Tycker någon av de ansvariga på forumet att det inte ska vara så så lås tråden eller ta bort tråden.Tror inte att Freebo vill ta bort tråden nu när han ska boka ;P
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.