Front page › Forums › iPhone i Sverige › Nyheter › 4.3.2 uppdatera inte!
-
AuthorPosts
-
Om ni sitter på en Untethered JB och vill att kvar det framöver, så uppdatera INTE till 4.3.2.
I 4.3.2 stoppar dem näst intill alla kryphål.
Jailbreak 4.3.2 Untethered Patch To Drop Within Next Two Weeks – Report | Redmond Pie
@cophe 90213 wrote:
Om ni sitter på en Untethered JB och vill att kvar det framöver, så uppdatera INTE till 4.3.2.
Jailbreak 4.3.2 Untethered Patch To Drop Within Next Two Weeks – Report | Redmond Pie
intressant meddelande
@cophe 90213 wrote:
Så nu när man sitter på denna version kan man nästan glömma jailbreak?
Mvh Iphonee
@cophe 90413 wrote:
I stort sett, ja.
Jag sitter med en iphone 4 4.2.1 jailbreakad kan jag uppdatera till 4.3.1? Har lagrade ssh
Och jag vill ju ha en unlock men vad spelar det för roll om jag uppdaterar mitt baseband på ios 4.2.1 till den på ios 4.3.1? Då det endå inte blir svårare att skaffa en unlock på ios 4.3.1 än dom som är från 4.1?
Jag skrev väl att det var 4.3.2 det gällde, inte 4.3.1? Ja, du kan uppdatera till 4.3.1 om du har shsh sparade.
och vad är det som är nytt i sista uppdateringen??
Quote:Ios 4.3.2 är en mindre uppdatering utan några direkta nyheter. Apple koncentrerar sig främst på videosamtalstjänsten Facetime där utvecklarna ordnat upp saker som frusen eller svart skärm. Programmerarna har även rättat till problem med 3G-mottagningen för Ipad, samt sett över säkerheten och batteritiden.@cophe 90439 wrote:
På den sidan står det ju att en tethered JB redan finns och att en untethered JB ska komma inom kort?
Jailbreak iOS 4.3.2 Untethered Confirmed | Redmond Pie
Som sagt, verkar lösa sig iaf.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.