Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › AKUT BEHOV AV HJÄLP! uppdatering 3.0
-
AuthorPosts
-
SNÄLLA HJÄLP!!!
jag får följande felmeddelande i iTunes efter 3.0 uppdateringen
“vi kunde inte utföra din iTunes Store-begäran, ett okänt fel uppstod (-9807)”
jag kan bara ringa sos-samtal och det står att mitt sim-kort är låst.
vad göra ?
@ajlisen 34786 wrote:
SNÄLLA HJÄLP!!!
jag får följande felmeddelande i iTunes efter 3.0 uppdateringen
“vi kunde inte utföra din iTunes Store-begäran, ett okänt fel uppstod (-9807)”
jag kan bara ringa sos-samtal och det står att mitt sim-kort är låst.
vad göra ?
koppla in telefonen till itunes ?
du skall ta ut usb sladden och stoppa in den igen 😉 och felmeddelandet beror väl på att du inte är inne på något nätverk?
@snook 34806 wrote:
Är din iphone fabriksupplåst, eller köpt hos Telia osv…
Så du kanske måste låsa upp den? Det kanske tar ett par dagar innan upplåsningen (Ultrasnow) kommer.
Den är köpt hos telenors. Fungerade allt perfekt innan. har haft i en månad. Så kom 3.0 upptaderingen och ville testa. Men som sagt samma problem. Har ÅTERSTÄLLT den och allt men den vill ff bara ringa sos-samtal.
@ajlisen 34820 wrote:
Den är köpt hos telenors. Fungerade allt perfekt innan. har haft i en månad. Så kom 3.0 upptaderingen och ville testa. Men som sagt samma problem. Har ÅTERSTÄLLT den och allt men den vill ff bara ringa sos-samtal.
Ah just det Telenor säljer ju också 😀 Glömde det.
“Gör om gör rätt” Pröva gärna igen.
@ajlisen 34820 wrote:
Då är det bara att traska iväg till närmaste Telenor-butik på måndag och be dem hjälpa dig:)
starta om iphonen utan att vara inkopplad å sen försök några ggr att koppla in usbsladden
prova köra home + power i 10 sek sen power i 2 sek.
När jag fick så där var det bara att ha iTunes igång, dra ur o sätt i USB-sladden igen…sen låsa upp SIM…
Hoppas inte jag får samma problem, ska uppgradera min JB 2.2.1 till 3.0 JB imorgon tänkte jag, kan uppdatera dig hur det går, min är telenorlåst och kör kort från telenor.
// TwiZteD
Jag fick också detta meddelande. Tog ut SIM-kortet och tog bort sim-kod i en annan telefon. Efter det tillbaka till Itunes och sedan funkade det
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.