allt tjat om nedgradera till 3.0

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak allt tjat om nedgradera till 3.0

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 569

Jag har min telefon kvar i 3.0, jailbreakad med purplera.
    Jag antar nu att allt jag behöver göra är att vänta tills en hackad variant av 3.1 kommer?
    eller?
    så fort jag läser något så handlar det om att jag skall få r min 3.01 eller 3.1 att bli 3.0, som min telefon fortfarande är….

vad har jag missat?

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Good lord in Jeez.

Du ska inte uppdatera till 3.1. Har du 3.0 så var glad.

Miche
    Participant
    Post count: 358

@kurtson 42488 wrote:

Jag antar nu att allt jag behöver göra är att vänta tills en hackad variant av 3.1 kommer?
    eller?
    så fort jag läser något så handlar det om att jag skall få r min 3.01 eller 3.1 att bli 3.0, som min telefon fortfarande är….

vad har jag missat?

Och på svenska så betyder det du skrev – vadå?
    Är folk verkligen så dåliga på svenska idag?

Kurtson
    Member
    Post count: 569

Gösses.
    När jag läser alla guider och snack om 3.1 så verkar allting gå ut på att komma tillbaka till 3.0.
    Jag tänker då inte installera ett smack på min telefon som inte är hackbart direkt.
    Men det ges ju ut en massa guider om jailbreak men allting verkar bara gå ut på att komma tillbaka till 3.0. Har folk varit då in h-te korkade att de uppgraderat sina telefoner utan att kolla att de går att jailbreaka?

Min fråga kort.
    Är det bara att sitta och nöta på 3an tills färdighackad och klar 3.1 kommer?

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

@kurtson 42488 wrote:

eller?

vad har jag missat?

@miche 42499 wrote:

Och på svenska så betyder det du skrev – vadå?
    Är folk verkligen så dåliga på svenska idag?

I’ll try to put it in a simplier way:
    @kurtson 42488 wrote:

eller?

vad har jag missat?

I still have my iPhone with the 3.0 firmware jailbroken with Purplera.
    I assume I will have to wait until 3.1 can be jailbreaked.
    Or?
    As soon as I read something it’s about how I get my iPhone to firmware 3.01 or 3.1 to become 3.0, like my phone still is.

Yes, it’s quite a sadly written post and totally pointless to be shared with everyone here. Or I assume that as soon as 3.1 jailbreak is available people will still jailbreak even if they need an unlock for the new modemfirmware.

OP IS FÖG.

Miche
    Participant
    Post count: 358

@kurtson 42518 wrote:

Gösses.
    När jag läser alla guider och snack om 3.1 så verkar allting gå ut på att komma tillbaka till 3.0.
    Jag tänker då inte installera ett smack på min telefon som inte är hackbart direkt.
    Men det ges ju ut en massa guider om jailbreak men allting verkar bara gå ut på att komma tillbaka till 3.0. Har folk varit då in h-te korkade att de uppgraderat sina telefoner utan att kolla att de går att jailbreaka?

Min fråga kort.
    Är det bara att sitta och nöta på 3an tills färdighackad och klar 3.1 kommer?

Ja, det verkar finnas många såna idioter som bara uppgraderar utan att kolla sig för, jag förstår dock inte hur dessa idioter får för sig att uppgradera när dom redan sitter med en jailbrejkad lur (då borde man vara medveten om att programvaran måste vara jailbrejk-bar innan man gör något mer).

Men kort och gott svar. Ja, det är bara att vänta tills andra har fått 3.1 att funka utan problem med jailbrejk så går du säker också sedan utan oroligheter.

@mossarelli 42519 wrote:

I’ll try to put it in a simplier way:

I still have my iPhone with the 3.0 firmware jailbroken with Purplera.
    I assume I will have to wait until 3.1 can be jailbreaked.
    Or?
    As soon as I read something it’s about how I get my iPhone to firmware 3.01 or 3.1 to become 3.0, like my phone still is.

Yes, it’s quite a sadly written post and totally pointless to be shared with everyone here. Or I assume that as soon as 3.1 jailbreak is available people will still jailbreak even if they need an unlock for the new modemfirmware.

OP IS FÖG.

Ok, då förstår jag 🙂 Tack!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.