Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › ändra om appar
-
AuthorPosts
-
formaterade datorn och insatallerade itunes igen, nu när jag vill flytta om apparna så är jag rådd att tappa alla appar jag har
,,frågar om att ersätta me de nya apparna,,kommer jag att tappa de gamla då? isf hur ska jag gå till väga???:(Itunes kommer att radera apparna som inte finns i din itunes från din iphone om du synkar den. Auktorisera itunes först och sen högerklicka på iphone ikonen och välj Överför inköp. Då ska dina apps i iphone överföras till itunes och då kan du synka utan att du tappar några applikationer. Har du en gång köpt en app från itunes så kan du alltid ladda ner den igen utan kostnad, så om du blir av med nån app så är det inte så farligt heller.
Glöm inte att först slå av automatisk synkronisering i iTunes innan du kopplar in telefonen, eller avbryt synkroniseringen så fort den går igång av sig själv =)
Jag har lite samma problem. (Har dock inte varit inne i itunes sedan jag bytte dator och jailbreakade…före jul nån gång :P).
Har överfört alla inköp och alla Apps som finns i iphonen finns i iTunes, är även auktoriserad. Trots detta säger itunes att det kommer ta bort allt när jag försöker ändra om i appordningen. Några förslag? (manuell hantering är ibokad och musik går fint att föra över)@bozz 60714 wrote:
Jag har lite samma problem. (Har dock inte varit inne i itunes sedan jag bytte dator och jailbreakade…före jul nån gång :P).
Har överfört alla inköp och alla Apps som finns i iphonen finns i iTunes, är även auktoriserad. Trots detta säger itunes att det kommer ta bort allt när jag försöker ändra om i appordningen. Några förslag? (manuell hantering är ibokad och musik går fint att föra över)Har du alla dina apps i itunes så är det bara att synka, vad har du att förlora? Försvinner några apps från din iPhone så kan du väl synka tillbaka dem igen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.