Front page › Forums › Övriga ämnen › Ang. Iphone 3Gs
-
AuthorPosts
-
Jo jag läste i tidningen om Iphone 3gs. Ni som äger en iphone 3g, behöver inte byta upp er till 3g’s. Jag läste att alla dem funktioner som 3g’s har, skall gå att använda med vanliga 3g utom den lite mer avancerade kamerafunktionen som tydligen skulle vara någon slags fokus på. Tänkte bara dela med mig av detta!
Ja och kompassen, hastigheten, RAM, CPU, 32 GB HD och förbättrad hårdvara.
Förresten, Volvo släppte en ny bil igår och jag läste i en tidning om bilar att du behöver inte byta upp din gamla volvo till en ny för den nya volvon är bara mer bränslesnål, rymmer mer, fler hästkrafter, snyggare, xenonlampor och inbyggd GPS.
Men ha du den gamla om du känner för det.
@foppatoffel 39260 wrote:
Jo jag läste i tidningen om Iphone 3gs. Ni som äger en iphone 3g, behöver inte byta upp er till 3g’s. Jag läste att alla dem funktioner som 3g’s har, skall gå att använda med vanliga 3g utom den lite mer avancerade kamerafunktionen som tydligen skulle vara någon slags fokus på. Tänkte bara dela med mig av detta!
Det stod inte när de skulle komma?
@mossarelli 39381 wrote:
Förresten, Volvo släppte en ny bil igår och jag läste i en tidning om bilar att du behöver inte byta upp din gamla volvo till en ny för den nya volvon är bara mer bränslesnål, rymmer mer, fler hästkrafter, snyggare, xenonlampor och inbyggd GPS.
Kan du ge dig fan på att jag har med och kommer fortsätta med de!
@mossarelli 39381 wrote:
Påminner mig om gammal reklam kampanj från Skoda (hockey VM i Sverige 19xx).
“Varför köpa en Volvo när man kan köpa två Skoda?”
Någon vecka senare så kontrade Volvo med
“Varför köpa två Skoda när man köpa en bil?”
@foppatoffel 39611 wrote:
Kan du ge dig fan på att jag har med och kommer fortsätta med de!
Jag köper nog 4:de generationen när min nuvarande iPhones abonnemang går ut.
@robert Smith 39614 wrote:Påminner mig om gammal reklam kampanj från Skoda (hockey VM i Sverige 19xx).
“Varför köpa en Volvo när man kan köpa två Skoda?”
Någon vecka senare så kontrade Volvo med
“Varför köpa två Skoda när man köpa en bil?”
Ägt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.