Apps i diskaid

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 517

hellu, är det någon som vet vart m-box mail hamnar i diskaid? jag hittar inte den.. finns inte under fliken application :S någon som vet?

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Den finns i private>var>mobile>Applications. Men den heter inte m-box mail, utan det är en massa random bokstäver och siffror, så det är bara att börja leta 🙂

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Den finns i private>var>mobile>Applications. Men den heter inte m-box mail, utan det är en massa random bokstäver och siffror, så det är bara att börja leta 🙂

hampfred
    Member

@mekke 23709 wrote:

a jo jag hittade, fanns under User>Applications också :), och jag började leta efter random nummer, högst uppifrån och såklart är m-box mail längst ned, men jag hittade den tillslut iallafall! tack för hjälpen 🙂

hampfred
    Member

@mekke 23709 wrote:

a jo jag hittade, fanns under User>Applications också :), och jag började leta efter random nummer, högst uppifrån och såklart är m-box mail längst ned, men jag hittade den tillslut iallafall! tack för hjälpen 🙂

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.