Begangnad 3gs och itunes?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Begangnad 3gs och itunes?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej! har lite problem med att ta bort filer från min begangnade iphone.
    förra ägaren har lagt in lite röstmemon å så som jag gärna vill ha bort, men jag kan inte få bort dom! har googlat i 2 timmar nu. jag har ju fattat att man kan ställa in så att jag han hantera manuellt, försvinner det då? och då får jag nytt problem, jag kan inte ändra så jag kan hantera manuellt utan att det kommer upp att ” denna iphone är syncad till ett annnat itunes, vill du radera allt och synca med denna dator” hu gör jag då? då¨raderar den allt från telefonen då eller? :confused: så att jailbreaken och operatörs uplåsningen försvinner med då eller??:confused:
    jag kan ju fortfarande lägga in mina filer via itunes! men jag kan inte ta bort förra ägarens!

tacksamför svar! // MJ

muffins
    Member
    Post count: 1906

@mia_j 86645 wrote:

Hej! har lite problem med att ta bort filer från min begangnade iphone.
    förra ägaren har lagt in lite röstmemon å så som jag gärna vill ha bort, men jag kan inte få bort dom! har googlat i 2 timmar nu. jag har ju fattat att man kan ställa in så att jag han hantera manuellt, försvinner det då? och då får jag nytt problem, jag kan inte ändra så jag kan hantera manuellt utan att det kommer upp att ” denna iphone är syncad till ett annnat itunes, vill du radera allt och synca med denna dator” hu gör jag då? då¨raderar den allt från telefonen då eller? :confused: så att jailbreaken och operatörs uplåsningen försvinner med då eller??:confused:
    jag kan ju fortfarande lägga in mina filer via itunes! men jag kan inte ta bort förra ägarens!

tacksamför svar! // MJ

Nej jailbreak & unlock försvinner inte.

mia_j
    Member
    Post count: 2

tack för snabbt svar, men jag kom på att jag har en fråga till,kommer typ appar och så försvinna eller bara det man laggt till vid itunes, i detta fall endast musik. man blir ju lite nervös ner det står raderar allt =)

muffins
    Member
    Post count: 1906

@mia_j 86650 wrote:

tack för snabbt svar, men jag kom på att jag har en fråga till,kommer typ appar och så försvinna eller bara det man laggt till vid itunes, i detta fall endast musik. man blir ju lite nervös ner det står raderar allt =)

Musik kommer att raderas som finns på telefonen.
    Apparna vågar jag inte säga, då jag inte har något minne utav det.

fredda-79
    Member
    Post count: 181

Apparna är väl kopplat till ett ituneskonto. Ditt konto har apparna mm och då försvinner de.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.