Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Behöver tipps på vad jag ska göra.
-
AuthorPosts
-
Hej på er alla!
Jag har en iphone 3gs modemfirmware 05.11.07 kör ännu 3.1.2.
Har shsh sparad för iOS 3.1.2, 3.1.3, 4.0, 4.0.1, 4.0.2 och 4.1.
Har varit hos telia igår och fått den upplåst men inte uppdaterat den än. Vill kunna jailbreaka den igen nämligen då jag e e van med det och kört det 1 år.
Ska jag uppdatera den i itunes eller ska jag göra på något annat sätt?Hoppas på rätt snabba svar.
vänliga jul-hälsningar / Fredda@fredda-79 85009 wrote:
Hej på er alla!
Jag har en iphone 3gs modemfirmware 05.11.07 kör ännu 3.1.2.
Har shsh sparad för iOS 3.1.2, 3.1.3, 4.0, 4.0.1, 4.0.2 och 4.1.
Har varit hos telia igår och fått den upplåst men inte uppdaterat den än. Vill kunna jailbreaka den igen nämligen då jag e e van med det och kört det 1 år.
Ska jag uppdatera den i itunes eller ska jag göra på något annat sätt?Hoppas på rätt snabba svar.
vänliga jul-hälsningar / Freddahär har du en guide som du kan uppdatera till den senaste och jailbreaka det. uppdatera inte till ipads baseband om du har låsst upp den hoss telia , så markera inte uppdate to ipads baseband Jailbreak iPhone 3GS/3G iOS 4.2.1 and Update to Baseband 06.15.00 with RedSn0w 0.9.6b5 | iPhoneHeat
Nu har jag jailbreakat min iphon 3gs men får inte cydia (bara en vit ikon som står cydia under) att starta. Den bara blinkar till när man trycker på cydia appen.
Har gjort om de 2 ggr nu.
Någon som har tipps vad som e fel?@fredda-79 85184 wrote:
Nu har jag jailbreakat min iphon 3gs men får inte cydia (bara en vit ikon som står cydia under) att starta. Den bara blinkar till när man trycker på cydia appen.
Har gjort om de 2 ggr nu.
Någon som har tipps vad som e fel?Har du startat om telefonen efter jailbreaket?
Ja jag har startat om den några gånger.
Ingen som varit med om samma sak?
Börja med ren installation av ios 4.1 som du tänker använda.
Jailbreka den med limera1n eller greenpois0nEv hittat lösningen nu men då sitter man på jobbet och kan ej testa. Det blir en test innan man går och lägger sig när man slutat.
Återkommer då…Allt är igång. Vad jag kan se just nu funkar allt som ska funka.
Tack för hjälpen ändå.Och lösningen var ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.