Bilder från PC till iPhone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Bilder från PC till iPhone

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 92

Sorry men jag har frågat förut och fått svar. Tyvärr fick jag installera om och klarar inte av det nu.
    Jag vill överföra bilder från min PC till iPhone.
    Hur får jag bilderna till telefonen?
    Sedan talar manualen om panelen Bilder! Hittar den inte varken på vänstersidan under bibliotek eller på ”min telefon”. Där slutar det med: Tv program, Podecast, iTunesU
    :confused:

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Titta på denna bild:
    http://www.askdavetaylor.com/0-blog-pics/itunes-iphone-setup-summary.png

Koppla in din iPhone så ser du fliken som heter bilder (på bilden ovan heter fliken Images)

Öppna fliken, peka på en katalog som innehåller fotona du vill synka över till din iPhone

peve
    Member

Sorry, min jag har flikarna:
    Sammanfattning –Info –Program –Ringsignaler -Musik –Filmer –TV-Program – Podcaster –iTunes U

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@peve 53031 wrote:

Sorry, min jag har flikarna:
    Sammanfattning –Info –Program –Ringsignaler -Musik –Filmer –TV-Program – Podcaster –iTunes U

Installera om iTunes enligt FAQn här i forumet

peve
    Member

Gjorde så, alla 8 stegen. Hjälpte ej.
    Installerade iTunes på en bärbar med rekt. skärm, Bilder dök upp bredvid iTunes U.
    Skärmen på min stationära är av den gamla typen. iTunes är ”bredare en skärmen”.
    Har sett att bilder infogas i inläggen här. Hur gör man det utan att använda länkning?

peve
    Member

Försöker bifoga en bild av skärmen.
    Lite senare:
    Windows7 kan vara lite knepig men fixade felet med en “förminskning” av skrivdordet. Nu är det perfekt.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.